سیاسی

شهادت آیت‌الله رئیسی مانند دوران حیاتش برای انقلاب پرثمر خواهد بود

شهادت آیت‌الله رئیسی مانند دوران حیاتش برای انقلاب پرثمر خواهد بود


نایب رئیس مجلس تأکید کرد: یقینا همان طور مقام معظم رهبری فرمودند شهید سلیمانی برای دشمنان ما خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است، شهید رئیسی و سوز و احساساتی که در اثر شهادت ایشان به وجود آمده باعث حضور و مشارکت حداکثری مردم خواهد شد تا یک بار دیگر دشمنان مأیوس شوند

به گزارش ایلنا،  حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت، در نشست علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه، اول خردادماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت فاجعه سقوط بالگرد رئیس جمهور و هیأت همراه اظهار داشت: شهادت جانسوز حضرت آیت‌الله رئیسی؛ سیدالشهدای گام دوم انقلاب و همراهانشان و حضرت آیت الله آل هاشم که در جبهه و جنگ نقش مهمی داشتند، برادر عزیزم و ارجمند جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، استاندار جوان دهه 60، پرتلاش و جهادی و سایر همراهان عزیز به ویژه سردار موسوی گرانقدر را تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: حقیقتا در این مدت کوتاه حضرت آیت الله رئیسی همان حالت شهید حاج قاسم سلیمانی را که در میدان توجهات را به خود جلب کرده بود، در میدان خدمتگزاری، مردمداری، تواضع، روحیه جهادی، تلاش خستگی ناپذیر شبانه‌روزی زنده کرد و داغی بر دل مردم عزیز ما گذاشت. خداوند ان شاءالله ایشان و همراهان را با جداد طاهرین خود محشور کرده و آنها را مهمان سفره حضرت اباعبدالله الحسین(ع) قرار دهد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: یقینا همان طور مقام معظم رهبری فرمودند شهید سلیمانی برای دشمنان ما خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است، شهید رئیسی و سوز و احساساتی که در اثر شهادت ایشان به وجود آمده باعث حضور و مشارکت حداکثری مردم خواهد شد تا یک بار دیگر دشمنان مأیوس شوند، شهادت ایشان خدمتی در حد دوران حیات ایشان به مملکت، انقلاب و مردم عزیز خواهد بود. روانشان شاد و راه آنها ادامه دار باشد.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا