سیاسی

دولت برای واردات برنج ارز دولتی تخصیص ندهد

دولت برای واردات برنج ارز دولتی تخصیص ندهد


نماینده مردم رشت در مجلس با هدف بهبود آینده کشاورزان، خواستار عدم تخیص ارز دولتی برای واردات برنج شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا احمدی در نشست علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه، اول خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: با نهایت تأثر و تأسف فراوان، شهادت عالم مجاهد، خادم‌الرضا (ع)، خادم ملت، رئیس جمهور پرتلاش و همراهان گرامی ایشان را محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده شهدا و ملت عزیز تسلیت عرض می‌کنم و می‌گویم که راه خدمت ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس در ادامه ضمن تشکر از مردم شهرستان‌های رشت، خمام، سنگر، کوچصفهان، لشت نشا و خشکبیجار که بار دیگر برای خدمت ۴ ساله در مجلس شورای اسلامی به وی اعتماد کردند، اظهار داشت: قطعا بیش از پیش رفع مشکلات مردم را دنبال خواهم کرد.

وی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر کشور بیان داشت: در جریان آتش‌سوزی مزار شریف امامزاده ابراهیم (ع) برادر امام رضا(ع)، تعداد زیادی از محل‌های اسکان مردم منطقه که برای زندگی و همچنین تأمین معیشت آنها بود، در آتش سوخت و اکنون شرایط زندگی در آنجا که از امکانات اولیه نیز محروم هستند، سخت کرد که نیاز به بسیج مسئولین دارد.

احمدی در تذکر دیگری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی تأکید کرد: از هم اکنون که کار کشاورزی در شمال کشور آغاز شده باید برای جلوگیری از واردات برنج فکری کنید و ارز دولتی اختصاص ندهید تا آینده کشاورزان بهبود یابد.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در پایان در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: وضعیت اسفناک و عدم صدور کارت ورود به جلسه امتحان نهایی و لغو امتحانات نگران‌کننده است، همچنین این وزارتخانه باید جهت بهبود وضعیت فرهنگیان نسبت به صدور احکام رتبه‌بندی و پرداخت معوقات اقدام کند.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا