سیاسی

اشکالات زیرساختی برای مدیریت بارندگی‌های شدید در کلانشهر مشهد باید مشخص شود

اشکالات زیرساختی برای مدیریت بارندگی‌های شدید در کلانشهر مشهد باید مشخص شود


رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:باید اشکالات زیرساختی برای مدیریت بارندگی‌های شدید در کلانشهر مشهد مشخص شده و نسبت به رفع آنها اقدام شود. کمیسیون عمران نیز باید این موضوع را پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز ( یکشنبه ۳۰ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی با تبریک میلاد امام هشتم شیعیان گفت:پیشاپیش فرارسیدن سالروز میلاد نورانی امام هشتم شیعیان علی‌ بن موسی الرضا را و همچنین فرارسیدن دهه کرامت را به همه مردم شریف ایران و عموم شیعیان جهان تبریک می‌گویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:ما در کشور ایران هرچه داریم از این امام رئوف داریم. ان شاءالله همانند گذشته برکات و توجهات امام رضا (ع) شامل حال همه مردم ایران و مسلمان جهان شود.

وی با اشاره به سیلاب استان خراسان بیان کرد: درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه سیل خراسان رضوی را به خانواده آنها و مردم شریف آن دیار و عموم ملت تسلیت می‌گویم. ضروری است علاوه بر تسریع رسیدگی به حال مجروحان و پیگیری روند درمان آنها نسبت به جبران خسارات وارده به اموال و منازل مردم در شهر مشهد و شهرهای فریمان، کلات، سرخس، طرقبه و شاندیز اقدام شود.

قالیباف تاکید کرد:ضروری است استانداری، وزارت کشور، بنیاد مسکن و سایر نهادها امکانات خود را برای رفع نیاز مردم بسیج کنند. حل مشکلات مردم در محله سیدی مشهد و ایمن‌سازی سازه‌ها در این محله و سایر نقاط شهر باید به طور خاص مورد توجه قرار گیرد تا شاهد تکرار چنین حوادثی نباشیم.

وی با بیان این‌که نباید در یک کلانشهر بزرگ کشور چنین مشکلی پیش بیاید ، ادامه داد:باید اشکالات زیرساختی برای مدیریت بارندگی‌های شدید در کلانشهر مشهد مشخص شده و نسبت به رفع آنها اقدام شود. کمیسیون عمران نیز باید این موضوع را پیگیری کند.

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا