سیاسی

تسلیت قالیباف در پی درگذشت آیت‌الله «غیاث‌الدین طه‌محمدی»

در پیامی مطرح شد؛

رئیس مجلس ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله حاج شیخ غیاث‌الدین طه‌محمدی، گفت: این روحانی پارسا در ترویج شعائر مذهبی و معارف دینی خدمات شایان و کارنامه ارزشمندی از خود به جا گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ارتحال عالم وارسته و مجاهد فاضل، آیت‌الله حاج شیخ غیاث‌الدین طه‌محمدی را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

ارتحال عالم وارسته و مجاهد فاضل، آیت‌الله حاج شیخ غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده سابق ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان و نماینده سابق مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تأثر شد.

این روحانی پارسا و مهذب از مبارزان فعال و پرتلاش دوران روشنگری مردم و قیام اسلامی علیه حکومت ستم‌شاهی بودند که در واقعه مدرسه فیضیه مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و با پیروزی انقلاب چه در دوران دفاع‌مقدس با حضور در جبهه‌ها و پس از آن نیز در عرصه‌های تبلیغی و فرهنگی، ترویج شعائر مذهبی و معارف دینی و تربیت طلاب و نیز امور خیریه و عام‌المنفعه، خدمات شایان و کارنامه ارزشمندی از مجاهدت خویش برجای گذاشتند.

ضمن عرض تسلیت به روحانیت و حوزه‌های محترم علمیه، مردم شریف استان همدان و بیت معزز، علو درجات و رضوان الهی برای این عالم جلیل‌القدر و صبر و اجر برای بازماندگان از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا