سیاسی

مأموریت «دولت تداوم» به پایان رساندن برنامه‌های دولت شهید رئیسی است

مأموریت «دولت تداوم» به پایان رساندن برنامه‌های دولت شهید رئیسی است


رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای دنبال کردن راه رئیس جمهور شهید پا به عرصه انتخابات گذاشته ام تا بتوانم دولت تراز انقلاب اسلامی را داشته باشم.

داوود منظور بعداز پایان ثبت نام خود در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: برای دنبال کردن راه رئیس جمهور شهید پا به عرصه انتخابات گذاشته ام تا بتوانم دولت تراز انقلاب اسلامی را داشته باشم. 

وی در ادامه با بیان اینکه در دولت شهید رئیسی، دیوارهای تحریم فروریخت و سیاست خارجی کشور همه دنیا را در نوردید، گفت: فرهنگ در اربعین، هنر در مشارکت مردم، سیاست در صداقت و امنیت در اقتدار جلوه کرد. اقتصاد ایران بعد از یک دهه رکود رونق گرفت و 3 سال پیاپی رشد اقتصادی بالای 5 درصد را تجربه کردیم و بیکاری به حداقل آمار خود می رسد. 

منظور در ادامه با بیان اینکه عملیات وعده صادق در این دولت با اقتدار به انجام رسید، عنوان کرد: سنت و گفتمان دولت شهید رئیسی اخلاقمداری، خستگی ناپذیری، کارآمدی، عدالت محوری، فتح قله های پیشرفت است و این گفتمان قرائت جدیدی از امیدآفرینی، وحدت ملی، دیپلماسی اقتدار و تحول گرایی و ترکیب میدان و دیپلماسی و تلفیق آرمان گرایی و واقع نگری است. 

وی افزود: در گفتمان شهید رئیسی ، دولت میدان ساز است و میدان را هیچگاه به دشمن نمی دهد. مسائل را تا حل نکند، رها نمی کند و با تدبیر و عقلانیت به مصاف مشکلات می رود. 

منظور ادامه داد: اینجانب با اتکا به فضل الهی و استناد به کارنامه 30 ساله خود و مدیریت در تمامی سطوح و سوابق علمی در سطح دانشیاری رشته اقتصاد، امیدوارم توفیق داشته باشم با کسسب اعتماد شما مردم عزیز مسیر طی شده در دولت شهید رئیسی را در جهت رونق و جهش تولید و کاهش نرخ بیکاری، محرومیت زدایی و فقردایی و توزیع عادلانه منابع به کار ببندم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت شهید رئیسی در پایان خاطرنشان کرد: مأموریت اینجانب در دولت تداوم خدمت به پایان رساندن برنامه های دولت شهید رئیسی است.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا