شهرستان ها

آبگیری طرح‌های تغذیه مصنوعی با حجم ۳۲۹ میلیون متر مکعب در زنجان

زنجان-مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: از سال ۹۲ تاکنون آبگیری طرح‌های تغذیه مصنوعی با حجم۳۲۹.۲۹ میلیون متر مکعب در زنجان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل افشاری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، به آبگیری طرح‌های تغذیه مصنوعی به منظور تقویت سفره‌های آب زیر زمینی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: از سال ۹۲ تاکنون آبگیری طرح‌های تغذیه مصنوعی با حجم ۳۲۹.۲۹ میلیون متر مکعب در زنجان انجام شده است.

وی اظهار کرد: طی سال گذشته ۲۵.۱ میلیون متر مکعب آبگیری طرح‌های تغذیه مصنوعی در استان انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان با بیان اینکه یکی از راهکارهای تقویت سفره آب‌های زیرزمینی تغذیه مصنوعی است و این مهم در استان با قوت بیشتری انجام می‌شود، ابراز داشت: آبگیری طرح‌های تغذیه مصنوعی به منظور تقویت سفره‌های آب زیر زمینی در استان از سال ۹۲ آغاز شده است.

افشاری تاکید کرد: طی سال گذشته ۱۸ دستگاه و تجهیزات حفاری غیر مجاز توقیف شد و در سالجاری هم این مهم با جدیت دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته همچنین ۲۰۴ دستگاه کنتور حجمی هوشمند در استان زنجان نصب شده است، گفت: از سال ۹۰ هم تاکنون بیش از ۲۰۴ کنتور حجمی هوشمند در استان نصب شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان بر لزوم مدیریت مصرف آب در زنجان تاکید کرد و ابراز داشت: شهروندان زنجانی بر این امر اذعان داشته باشند که بارش‌ها در استان کاهش یافته و باید مدیریت الگوی مصرف آب را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا