شهرستان ها

آب به روستای امان آباد زاهدان رسید

زاهدان- طرح شبکه آب رسانی به روستای مراد آباد در اطراف شهر زاهدان با حضور مسئولین و مردم این روستا افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز یک‌شنبه مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان در مراسم افتتاح شبکه آب رسانی به روستای مراد آباد در اطراف شهر زاهدان گفت: جرقه این طرح، از هفته دولت امسال و در جریان برپایی میز خدمت بسیج ادارات زده شد.

مرتضی نورا بابیان اینکه در آن میز خدمت مشکل اهالی این روستا مطرح و پس از آن از جانب مسئولین آب و فاضلاب پیگیری شد اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که مردم این روستا داشتند، تلاش شد تا طرح شبکه آب آن با سرعت پیگیری شود.

نورا تصریح کرد: مدت زمان شروع تا راه اندازی این شبکه، حدود دو ماه طول کشید و امروز به به امید خدا افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: برای این طرح، با توجه به اینکه این روستا فاقد شبکه برق رسانی نیز هست، تأمین برق مورد نیاز با راه اندازی توربین خورشیدی با اعتبار بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان صورت گرفت.

حوزه خدمت به مردم در قالب کارهای جهادی یکی از بسترهای بسیج

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تأسیس شجره طیبه بسیج گفت: یکی از بسترهایی که بسیج از گذشته به آن توجه داشته، حوزه خدمت به مردم در قالب کارهای جهادی است.

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، افزود: طرح آبرسانی به روستای امان آباد کار خیری است که با کمک سازمان آب منطقه‌ای استان به ثمر نشست.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، گفت: افتخار می‌کنیم که در خدمت مردمان عزیزمان در اقصی نقاط استان باشیم و بتوانیم خدمتی شایسته را به آنان ارائه دهیم.

شفائی تصریح کرد: اقشار مختلف بسیج از جمله بسیج عشایری بسیار مهم هستند و این قشر نقش بسیار مهمی در زمینه تولید دارند، اهتمام به تولید در روستا بسیار مهم است و روستاها باید مولد باشند.

ریش سفید این روستا نیز در این افتتاحیه، با بیان تشکر از مسئولین بابت راه اندازی شبکه آب روستا، گفت: مردم ما نیازمند این آب بودند و این طرح شادی مضاعفی را به مردم ما هدیه داد.

امان الله زارع زهی، افزود: این روستا با توجه به منطقه‌ای که قرار دارد از امکانات دور است و علاوه بر آب به برق نیز نیلز مبرم دارد.

وی در پایان گفت: از مسئولین تقاضا داریم در زمینه تأمین برق برای روستا نیز اقدامی انجام دهند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا