شهرستان ها

آبرسانی به یکی از روستاهای مُهر در هفته بسیج سازندگی انجام می‌شود

مُهر- فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مهر گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی افتتاح ۴ پروژه مسکن محرومان و پروژه آبرسانی به یکی از روستاهای بخش مرکزی مهر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی گله‌داریان عصر دوشنبه در نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان مهر گفت: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی برنامه‌های مختلفی در شهرستان مهر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مهر گفت: در اولین روز هفته همایش رسم جهاد با تجلیل از گروه‌های برتر و فعال سازندگی سراسر شهرستان در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر با حضور مسئولین شهرستانی برگزار می‌شود.

وی افزود: در دومین روز از هفته بسیج سازندگی به همت بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی اکیپ پزشکی متشکل از گروه‌های دندانپزشکی، پزشک عمومی، شنوایی‌سنجی، طب سنتی، روانشناسی مشاوره تغذیه در محل سالن ورزشی سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی مستقر شده و به صورت رایگان به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مهر اظهار کرد: با دعوت از پایگاه سیار واحد انتقال خون لارستان در این روز از داوطلبان جهت کمک به بیماران نیازمند خون‌گیری می‌شود.

سرهنگ گله داریان افزود: در روز چهارشنبه ۴ پروژه عمرانی مسکن محرومین و پروژه آبرسانی به یکی از روستاهای محروم بخش مرکزی شهرستان مهر که توسط گروه‌های جهادی و ادارات مسئول به سرانجام رسیده به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مهر افزود: در طول هفته بسیج سازندگی همه گروه‌های جهادی شهرستان مهر عصر و شب اقدام به فعالیت‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی و خدمات رسانی می‌نمایند که اوج فعالیت این گروه‌ها در روزهای پنجشنبه و جمعه می‌باشد.

سرهنگ گله داریان ادامه داد: در روز پنجشنبه نمایندگان گروه‌های جهادی شهرستان مهر در همایش استانی که با حضور سردار زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور در شیراز برگزار می‌شود شرکت می‌نماید.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا