شهرستان ها

آب شرب سالم و پایدار به ۲ روستای خوزستان رسید

اهواز- آب شرب سالم و پایدار با بهره‌برداری از تأسیسات آب‌رسانی به دو روستای ام الطمیر و سیف السادات در استان خوزستان در اختیار مردم این مناطق قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر امروز جمعه با بهره‌برداری از خطوط انتقال جدید این طرح، آب آشامیدنی مردم منطقه به میزان سه هزار و ۵۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز به شکل پایدار تأمین شد و آب شرب سالم و با کیفیت در اختیار مردم این مناطق قرار گرفت.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اجرای ۶ کیلومتر خط انتقال شامل چهار کیلومتر خط انتقال ۲۵۰ میلی‌متر و ۲ کیلومتر خط انتقال ۱۶۰ میلی‌متر و اتصال به تصفیه‌خانه گروه ملی آب‌رسانی به ۲ روستای ام الطمیر و سیف السادات با جمعیت ۷ هزار و ۵۰۰ نفر انجام شد.

به گزارش مهر، پیش از این آب آشامیدنی این ۲ روستا از تأسیسات شهدای جهاد تأمین می‌شد اما به دلیل قدیمی و فرسوده بودن خطوط آب و وجود شکستگی‌های فراوان، آب شرب منطقه از کیفیت و کمیت لازم برخوردار نبود.

اکنون با بهره‌برداری از تأسیسات و خطوط جدید و با اتصال به تصفیه‌خانه گروه ملی میزان آب آشامیدنی از لحاظ کمیت و کیفیت مناسب و افزایش یافته که موجب رضایتمندی اهالی این روستاها شده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا