شهرستان ها

آغاز به کار یک مرکز تجمیع واکسیناسیون دیگر در چهارباغ

چهارباغ – فرماندار چهارباغ از آغاز به کار یک مرکز تجمیع واکسیناسیون دیگر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قدرت‌الله شمیرانی اظهار کرد: راستای تسریع در واکسیناسیون گروه‌های اعلام شده، مراکز واکسیناسیون در این شهرستان افزایش یافته است.

وی از آغاز به کار مرکز تجمیع واکسیناسیون در منطقه ملک آباد خبر داد و گفت: این مرکز با همکاری ادارات مختلف با شبکه بهداشت شهرستان ازجمله شهرداری و ورزش و جوانان راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر راه اندازی مرکز تجمیع واکسیناسیون در ملک آباد، واکسیناسیون در ۵ مرکز جامع سلامت در شهرستان چهارباغ انجام می‌شود، تصریح کرد: جهت رفاه حال مردم شهرک علوی واکسیناسیون در خانه بهداشت علوی نیز انجام می‌شود.

فرماندار چهارباغ بیان کرد: بر اساس تفاهم نامه با آموزش و پرورش، فرهنگیان در مدرسه شهید قربانی واکسینه می‌شوند و واکسیناسیون آتش‌نشانان و کارکنان دادگستری نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری، به آمادگی و همکاری و پای کار بودن همه دستگاه‌ها، امکانات و ظرفیت‌ها های دولتی، نهادهای عمومی، توان نیروهای بسیجی و ظرفیت خیرین در شهرستان چهارباغ اشاره کرد و گفت: با توجه به سالن‌های بزرگ ورزشی و آمادگی نهاد امام جمعه برای در اختیار گذاشتن فضای بزرگ مصلا، این شهرستان آمادگی برای ایجاد نقاهتگاه بیماران کرونایی را داراست.

میزبان رئیس شبکه بهداشت شهرستان چهارباغ گفت: در شهرستان چهارباغ ۱۰۰% افراد درگروههای سنی اعلام شده مرحله اول واکسن را دریافت کردنده اند و تا کنون ده هزار دز واکسن به گروههای سنی مشمول و بیماران خاص در این شهرستان تزریق شده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا