شهرستان ها

آغاز طرح امنیت زمستانی راهداری آستارا/ ۴ تیم مشارکت می کنند

آستارا- سرپرست فرمانداری آستارا از آغاز اجرای طرح امنیت زمستانی در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد و گفت: چهار تیم راهداری در محورهای این شهرستان مستقر می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید میر قربانی در حاشیه جریان دیدار با راهداران آستارا مستقر در محور کوهستانی آستارا به اردبیل و گردنه حیران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: راهداران آستارایی به طور شبانه روزی در محورهای مواصلاتی آستارا و گردنه حیران این شهرستان به ارائه خدمات می‌پردازند.

وی با بیان اینکه با تلاش نیروها برای تأمین ایمنی راه‌ها و محورهای مواصلاتی، به روز رسانی تجهیزات راهداری آستارا ضروری است، افزود: ۲۵ دستگاه کامیون برف روب، نمک پاش، گریدر، لودر، سرویس کار، بولدوزر و خودروی سبک از ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آستارا در این طرح هستند.

میرقربانی با اشاره به اینکه برای بازگشایی جاده‌ها در روزهای یخبندان و برفی، نمک و ماسه کافی در راهدار خانه بهارستان توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آستارا ذخیره شده است، افزود: وظیفه نگهداری مسیرهای جاده‌ای آستارا تا شهرستان تالش بر عهده اداره راهداری آستارا بوده و در مجموع ۱۰۹ کیلومتر راه اصلی در شرایط عادی، برفی و بحرانی کنترل می‌شود تا مسیر همیشه باز بود و رفت و آمد در جریان باشد.

سرپرست فرمانداری آستارا با اشاره به کمبود تجهیزات بخش راهداری آستارا، گفت: در مواقع بحرانی از بخش خصوصی در آستارا که ماشین آلات سنگین در اختیار دارند استفاده می‌شود.

میرقربانی، گفت: سیستم روشنایی در بخشی از حوزه استحفاظی راهداری این شهرستان در محور آستارا- اردبیل به طول ۴۰۰ متر راه اندازی شد تا تصادفات جاده‌ای در آن نقطه کاهش یابد.

وی، افزود: روشنایی این محور با اعتباری بیش از شش میلیارد ریال و با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان و اداره راهداری آستارا انجام شد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا