شهرستان ها

آغاز مرحله جدید طرح «آقا حساب کردند»

مشهد ـ مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی گفت: مرحله جدید طرح حمایتی «آقا حساب کردند» برای مساعدت به خانواده‌های درگیر کرونا آغاز شد.

به خبرگزاری مهر، هادی غلامی در رابطه با فاز جدید طرح «آقا حساب کردند، اظهار کرد: با توجه به شرایط دشوار موج پنجم کرونا و برای کمک‌رسانی بیشتر به خانواده‌هایی که توان مالی چندانی ندارند و گاهی چند عضو خانواده آنان به کرونا مبتلا شده‌اند، در قالب طرح «آقا حساب کردند» به نام علی بن موسی الرضا (ع) در خرید و تسویه حساب هزینه داروهای کرونا کمک می‌شود.

وی افزود: این طرح با همراهی تشکل‌های مردمی و کانون‌های خدمت رضوی در شهر مشهد برای شناسایی خانواده‌های کم‌توان و پرداخت درصدی از هزینه‌های تهیه داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی در حال اجراست.

مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی ادامه داد: بسته به سطح نیاز افراد، حتی تخفیف ۱۰۰ درصدی نیز به خرید داروها تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به شیوه شناسایی و مساعدت صورت گرفته در قالب طرح جدید، گفت: چند نیروی خادمیار در داروخانه‌های محوری شهر مستقر شده‌اند و با هماهنگی انجام شده با داروخانه، نسبت به پرداخت بخشی تا همه هزینه داروهای نیازمندان اقدام می‌شود.

غلامی اضافه کرد: بخشی از افراد تحت پوشش این طرح نیز در جریان حضورشان در مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی زائرسرای رضوی شناسایی شده و مورد مساعدت قرار می‌گیرند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا