شهرستان ها

آمادگی تاکسی رانی مشهد برای کمک در شرایط اضطراری

مشهد ـ مدیرعامل تاکسی رانی مشهد گفت: فراخوانی برای رانندگان وَن‌های تاکسیرانی ارسال شده که در صورت اعلام نیاز در حمل متوفیان به یاری سازمان فردوس‌ها بشتابند.

احمد محبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، به همکاری سازمان تاکسیرانی مشهد با سازمان فردوس‌های شهرداری این شهر اشاره و اظهار کرد: با توجه به این‌که احتمال وضعیت اضطراری در فضای کرونایی مشهد وجود دارد، بر اساس توافقی که با سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد داشته‌ایم، فراخوانی برای رانندگان وَن‌های تاکسیرانی ارسال شده تا در صورت اعلام نیاز مسئولین مربوطه و تمایل خودشان، در حمل متوفیان به یاری سازمان فردوس‌ها بشتابند.

وی با بیان این‌که در حال حاضر ثبت نام اولیه از داوطلبان انجام می‌شود، ادامه داد: از آنجا که هنوز وضعیت اضطراری به ما اعلام نشده، فرآیند تکمیلی این طرح هنوز مشخص نیست.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد با اشاره به حضور داوطلبانه رانندگان تاکسی مشهدی، گفت: طبق مصوبه شورای شهر برای عزیزان شرکت کننده در این طرح، حق‌الزحمه‌ای در نظر گرفته شده اما جزئیات و میزان پرداختی آن در زمان لازم اعلام می‌شود.

وی با بیان این‌که خودروهای وَن متعلق به بخش خصوصی است و در مالکیت سازمان تاکسیرانی نیست، تأکید کرد: در این موضوع سازمان تاکسیرانی صرفاً می‌تواند فراخوان و اطلاع‌رسانی داشته باشد، هیچ‌گونه ابلاغ و الزامی وجود ندارد و رانندگان به صورت کاملاً داوطلبانه می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

محبی با بیان اینکه وَن‌های خطوط ویژه باید در محل مأموریت خود مستقر باشند، ادامه داد: فقط ون‌های خطوط عادی می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی مشهد خاطرنشان کرد: همه رانندگان تاکسیرانی در نوبت واکسیناسیون قرار دارند و نگرانی از بابت دریافت واکسن کرونا نداشته باشند.

وی افزود: خوشبختانه بر اساس خود اظهاری‌ها، میزان ابتلاء به کرونا در بین رانندگان تاکسی چندان زیاد نیست و از ابتدای شیوع این بیماری، کمتر از ۹٠ نفر ابتلای خود را اعلام کرده‌اند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا