شهرستان ها

آمادگی کامل بخش درمانی خراسان رضوی برای مواجهه احتمالی با

مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: سیاست کلی ما در برابر ویروس منحوس کرونا تشدید اقدامات و دستورالعمل‌های بهداشتی، آمادگی کامل برای مواجهه درمانی و فعال کردن بخش‌های مختلف خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری در جلسه فوق‌العاده ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: کمیته‌های ستاد باید فعال‌تر و مباحث مختلف در کمیته‌های تخصصی جمع‌بندی شده تا در ستاد استانی تبدیل به تصمیمات اجرایی شود.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش نیز باید همین‌طور فعالیت داشته باشد و حساسیت نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس و مراکز آموزشی به خرج دهد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به لزوم رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در حمل و نقل عمومی، افزود: حمل و نقل عمومی به‌ویژه مترو و اتوبوس در عین حالی که باید خدمات‌دهی کنند، باید در رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز توجه ویژه‌تری داشته باشند.

وی تأکید کرد: اصنافی نظیر مراکز فروش تجمعی، نانوایی‌ها، رستوران‌ها و تالارها، صنوفی هستند که باید به دقت مدیریت شوند و در صورت لزوم اتحادیه اصناف باید با مدیران این صنف‌ها به صورت مستمر جلسات برگزار کند، در این بین شرط تعطیل نشدن صنوف، تشدید پروتکل‌های بهداشتی و رعایت آن است.

نظری خواستار تشدید پروتکل‌های بهداشتی در ادارات کل استان شد و خاطرنشان کرد: سیاست کلی ما در برابر ویروس منحوس کرونا تشدید اقدامات و دستورالعمل‌های بهداشتی، آمادگی کامل برای مواجهه درمانی و فعال کردن بخش‌های مختلف خواهد بود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا