شهرستان ها

آمارهای بستری‌ها و فوتی‌های کرونا در ایلام ثابت است

ایلام-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به روند کاهشی کرونا در استان، افزود: آمارهای مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌های کرونا در استان ثابت است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کریمیان ظهر شنبه در جلسه ستاد کرونا در ایلام اظهار کرد: وضعیت بیماری کرونا در سطح استان روندی کاهشی دارد و شرایط در حال حاضر به لحاظ آمارهای مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌ها ثابت است.

وی افزود: در حال حاضر تعداد ۱۰۳ بیمار مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان‌های استان بستری هستند و مراحل درمان و مراقبت‌های مربوطه به آنان در حال طی شدن است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام بیان کرد: از ابتدای آبانماه تاکنون نیز تعداد ۱۰ هزار و ۸۲۳ مورد نمونه گیری کرونا در استان انجام شده که از این تعداد ۲ هزار و ۱۰۳ مورد مثبت، تعداد ۶۷۲ نفر در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۲۵ مورد فوتی در این مدت ذکر شده داشته‌ایم.

کریمیان عنوان کرد: در استان ایلام حدود ۲ یا ۳ هفته آمارهای مبتلایان و بستری‌ها و فوتی‌ها افزایشی شد، اما دوباره آمارها روندی کاهشی پیدا کرد و هم اکنون روندی ثابت در آمارها وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز در استان وجود ندارد و شهرستان‌های چرداول، دره‌شهر و ایوان نیز با کاهش آمارها از وضعیت قرمز خارج شده‌اند و هم‌اکنون دارای وضعیت نارنجی هستند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا