شهرستان ها

آمار غیرسمی نتایج انتخابات استان سمنان/مشارکت ۵۲ درصد برآورد شد

سمنان- آمار غیر رسمی اعلام شده نشان از مشارکت ۵۲ درصدی مردم استان سمنان در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری دارد همچنین نتایج در برخی شهرها و روستاها مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان شمارش آرا نتایج اولیه غیر رسمی در برخی مراجع منعکس شده و نشان می‌دهد که مردم استان سمنان ۵۲ درصد مشارکت داشته‌اند هرچند هنوز هیچ چیزی از سوی ستاد انتخابات استان سمنان اعلام نشده است.

نتایج اعلامی هم تا کنون غیر رسمی بوده و فقط جنبه آمار اولیه و پیشتازان دارد به این ترتیب مهدی خراسانیان، مجید نظری، رضا صباغیان، علی همتی، حسین گل هاشم، عباس طالب بیدختی و همچنین حسین موسوی فعلاً پیشتاز انتخابات شورای شهر سمنان هستند اما هنوز نتایج رسمی اعلام نشده است.

معرفی چهره‌ها در سمنان و شاهرود

با نگاهی به نتایج غیررسمی می‌توان دریافت که اعضای علی‌البدل شورای شهر سمنان نیز به ترتیب صبیری، حافظی، ابوالخیریان و آل‌بویه معرفی شده‌اند که البته هنوز به صورت قطعی اعلام نشده است.

با اتمام شمارش آرای انتخابات شورای شهر در حوزه شهری میامی، نتایج غیر رسمی نشان می‌دهد که مختار خالق وردی، عباس صائمی، نوراله انوری، محمد حسن صائمی و مریم حدیدی به ترتیب فعلاً به شورای شهر راه یافته‌اند.

تا این لحظه اما آمارها نشان می‌دهد که اعضای علی‌البدل شورای شهر میامی نیز به ترتیب مهدی اصغری، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی، سعید منصوری و عباس غفوری هستند.

سرخه و آمار شورای شهر

با اتمام کار شمارش آرا از صندوق‌های اخذ رأی شهرستان سرخه، اسامی غیر رسمی نفرات برگزیده مردم شهر سرخه در انتخابات شورای اسلامی شهر اینگونه است که علی اصغر یعقوبی، علیرضا و حسن ادهم، احمد داودی و حسین جمال همچنین شهره غلامی و امیر صفا نیز فعلاً در جایگاه‌های بعدی شورای شهر سرخه قرار دارند اما این آمارها غیر رسمی است و هنوز از سوی ستاد انتخابات استان سمنان به صورت قطعی اعلام نشده است.

با اتمام شمارش آرای مأخوذه انتخابات شورای شهر شاهرود نتایج غیر رسمی نشان می‌دهد که فعلاً محسن احمدی، حمیده محبی، قنبریان، میرزایی، مهدی ترابی، سید جواد بیطرف و سیده زهرا موسوی پیشتاز انتخابات هستند و هفت نفر نخست انتخابات شورای شهر شاهرود را تشکیل می‌دهند.

نتیجه شمارش غیر رسمی آرای مأخوذه صندوق‌های رأی شورای شهر رویان از توابع شهرستان شاهرود اعلام و آقایان بیاری، عامری، بخشی، غفوری و محمد خواه فعلاً پیشتاز انتخابات هستند و همچنین اعضای علی‌البدل و میزان مشارکت مردم رویان از توابع شاهرود در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری همچنان مشخص نشده است.

اتمام شمارش در دامغان

با اتمام شمارش آرای انتخابات شورای شهر در حوزه انتخابیه شهر دامغان نتایج غیر رسمی اما اولیه حاکی از آن است که ایمانیان، ملأ کاظمی، فولادیان، نقوی، زارع زاده، زمانی و قادری فعلاً پیشتاز هستند و بعد از آنها در رده علی‌البدل عبدالله زاده، اقبالیه و ابراهیمی قرار دارند.

ناصر شمس، احسان احمدی، علی عباسی و محسن حسنی در کنار علی وکیلی نیز فعلاً پیشتازان انتخابات شورای شهر بسطام هستند و باقری و خدامی علی‌البدل شده‌اند. در گور سفید افتر از توابع سرخه نیز فیروز نوروزی، تیمور قربانزاده، یزدان حمیدی، احمد طیبی و مرتضی جلالی پیشتاز هستند در افتر سرخه مصطفی محمودی، پرویز جلالی، حشمت الله زیاری، نقی جلالی و محمد مازندرانی فعلاً به شورای روستا راه یافته‌اند.

فعلاً نه تنها میزان کل آرا بلکه میزان مشارکت مردم و افراد برگزیده در شورای اسلامی و همچنین ریاست جمهوری از سوی ستاد انتخابات استان سمنان اعلام نشده است

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا