شهرستان ها

آموزش حضوری سبب ارتقای کیفیت آموزش می‌شود

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره بر بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی استان کرمانشاه، گفت: آموزش حضوری سبب ارتقای کیفیت آموزش می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که به ریاست دکتر رئیسی رئیس جمهور و با حضور استانداران و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و اعضای ستاد ملی به صورت ارتباط تصویری برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه موضوع بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی مطرح شد و در استان نیز شرایط را فراهم خواهیم کرد؛ زیرا آموزش حضوری سبب ارتقای کیفیت آموزش نیز می‌شود.

وی افزود: آموزش و پرورش باید تمهیدات لازم را برای جلوگیری افت تحصیلی دانش آموزان پیش بینی کند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: خوشبختانه دانش آموزان و دانشجویان استان دارای استعدادهای فراوانی هستند و بر این اساس باید موضوع حمایت از این ظرفیت‌های بی نظیر در سیستم آموزش فراهم شود.

وی ضمن تشریح وضعیت مناسب استان در خصوص کنترل بیماری کرونا گفت: خوشبختانه مردم شریف و فهیم استان با رعایت پروتکل‌ها و اصول بهداشتی به کنترل بیماری کرونا تاکنون کمک کرده‌اند و امیدواریم با این همراهی، مشارکت بیشتر مردم و استفاده از ماسک در روند انجام واکسیناسیون تسریع صورت گیرد و شاهد بهبود شرایط در آینده باشیم.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: بخش قابل توجهی از مردم استان نوبت اول و دوم واکسن را تزریق کردند و استان کرمانشاه در این زمینه شرایط مناسبی دارد و از مردم استان می‌خواهیم که نسبت به تزریق دُز سوم نیز اقدام کنند تا استان از لحاظ گسترش سلامت و کنترل بیماری کرونا وضعیت بهتری پیدا کند.

امیری مقدم گفت: از مردم شریف استان کرمانشاه می‌خواهیم حتماً نسبت به رعایت اصول و شیوه نامه‌های بهداشتی بیش از پیش توجه کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا