شهرستان ها

آیت الله محمودی در اوج غبار فتنه با ولایت بیعت دوباره کرد

ورامین- فرماندار ویژه ورامین ضمن تقدیر از خدمات امام جمعه ورامین گفت: آیت الله محمودی در اوج ایجاد غبار فتنه که بسیاری از خواص ساکت بودند، با ولایت بیعت دوباره کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی صبح چهارشنبه در مراسم تجلیل از نزدیک به نیم قرن مجاهدت آیت الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی در سنگر نماز جمعه گفت: امروز تجلیل از بزرگ مردی را برگزار می‌کنیم که نه فقط در ورامین که در قرچک، پیشوا، پاکدشت و بلکه استان و کشور حق بر گردن همه ما دارد.

وی گفت: نقطه عطف فعالیت‌های آیت الله محمودی قبل از انقلاب در خیزش ۱۰ دی ۵۷ بود و بعد از پیروزی انقلاب فرزندش را جزو اولین شهدای دفاع مقدس تقدیم کرد و خود نیز در جبه‌های حق علیه باطل حضور داشت.

فرماندار ویژه ورامین عنوان کرد: نقطه عطف حضور پرشور و پرثمر آیت الله محمودی در اوج ایجاد غبار فتنه بود، جایی که بسیاری از خواص ساکت شده و پشت ولایت را خالی کردند اما آیت الله محمودی با پوشیدن کفن در دی ماه ۸۸ در برابر بیت رهبری حاضر شدند و بیعتی دوباره با ولایت کردند.

درویشی افزود: امروز ادامه این مسیر نورانی را یک عالم وارسته و مجاهد طی خواهد کرد، این عالم اهل کار علمی و پژوهشی و کار تشکیلاتی در حوزه ولایتمداری است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا