شهرستان ها

«ابراهیم نجفی» نماینده حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه و کیاشهر شد

رشت- رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: «ابراهیم نجفی» با کسب ۱۲ هزار و ۷۰۹ رأی مأخوذه به عنوان نماینده حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه و کیاشهر در مجلس شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قاسم نژاد عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به مشارکت حدود ۵۷ درصد گیلانیان در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: حضور حماسی گیلانیان در انتخابات روز گذشته برگ زرین دیگری از افتخارات گیلانیان در تاریخ انقلاب به ثبت رساندند.

وی افزود: با پایان یافتن شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری «سید ابراهیم رئیسی» با کسب ۶۱۵ هزار و ۲۰۸ رأی، عبدالناصر همتی با ۱۳۲ هزار و ۵۵۱ رأی، محسن رضایی با ۱۰۱ هزار و ۹۴۵ و امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی با ۴۵ هزار و ۵۷۰ به

قاسم نژاد همچنین به انتخابات میان دوره‌ای مجلس در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه و کیاشهر اشاره کرد و گفت: از تعداد ۴۳ هزار و۱۸۲ رأی صحیح «ابراهیم نجفی» ۱۲ هزار و ۷۰۹ رأی را کسب و به عنوان منتخب مردم این حوزه انتخابیه در مجلس انتخاب شد.

وی ادامه داد: شهرستان‌های سیاهکل، ماسال، رضوانشهر، شفت و املش با بیش از ۸۰ درصد واجدین شرایط بیشترین مشارکت را داشته اند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به اعلام نتایج انتخابات شوراهای شهر و روستا، گفت: میزان مشارکت مردم در این انتخابات ۵۶.۴ درصد بوده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا