شهرستان ها

اتمام پروژه های ورزشی فارس با ۸۵ درصد پیشرفت در دهه فجر

کازرون – مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: پروژه های نیمه تمام ورزشی که حداقل ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند در دهه فجر افتتاح می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس حاجی زاده چهارشنبه در جریان سفر به شهرستان کازرون و بازدید از پروژه های در حال احداث شهرستان کازرون و بخش های تابعه گفت: طبق بررسی های انجام شده تمام پروژه های نیم تمام ورزشی که پیشرفت فیزیکی آنها ۸۵ درصد بوده است، در دهه مبارک فجر افتتاح خواهند شد.

وی ادامه داد: حمایت از بخش خصوصی در مجموعه ورزش مورد بررسی قرار بگیرد و مجموعه شهید دانشجوی کازرون که به صورت متمرکز و متشکل از (دوسالن چند منظور، استخرسرپوشیده، سالن اختصاصی بوکس، زمین تمرین هیات تیرانداز با کمان) باید بیشتر مورد توجه مسولین قرار گیرد، باتوجه به ماده ۲۷ در صورتی که متقاضی جهت تعمییرات این مجموعه باشد هرچه سریعتر واگذاری جهت تعمییرات، وتامین ونگهداری انجام شود.

در این رهگذر عظیمی رئیس اداره ورزش و جوانان کازرون نیز گفت: پروژه سالن های ورزشی کنارتخته، بالاده، خشت، شهباز خانی، ملااره، بلیان، مهرنجان، قلعه سید، نرگس زار آماده افتتاح در دهه فجر است.

همچنین نکویی بخش رئیس اداره راه ومسکن شهرسازی در این بازدیدها گفت: تا به امروز چندین زمین برای ساخت اماکن ورزشی به جوانان و اداری ورزش و جوانان شهرستان واگذار شده و مجدداً ۱۰ هکتار زمین برای ساخت مجتمع ورزشی شماره ۲ آماده تحویل به پیمانکار اداره کل ورزش وجوانان است.

در پایان نیز رئیس اداره ورزش و جوانان کازرون گفت: طی مدت ۷ ماه گذشته اداره ورزش و جوانان مشغول به تعمییرات زیر ساخت های لازم از جمله آب رسانی به چمن طبیعی، ساخت سویت جهت مهمان های ویژه، فنس محافظ از منبع آب، تکمیل سالن خیرسازحاج یداللهی و… بوده است که بیشتر این پروژه به صورت امانی انجام شده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا