شهرستان ها

اجرای تصفیه خانه به بهبود معیشت مردم اطراف تالاب کمک می کند

صومعه سرا- استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت توجه به اجرای طرح ها با پیوست حفظ محیط زیست، گفت: اجرای تصفیه خانه به بهبود معیشت مردم اطراف تالاب کمک می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع صبح پنج شنبه در مراسم آغاز عملیات احداث تصفیه خانه صومعه سرا، اظهار کرد: استان گیلان علاوه بر ظرفیت‌های گوناگون و ارزشمند طبیعی و مواهب الهی از منابع انسانی غنی برخوردار است.

وی با اشاره به اجرای پروژه ساخت تصفیه خانه فاضلاب و اهمیت آن، افزود: دلیل اهمیت اجرای این پروژه توجه به یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم استان گیلان و شهرستان صومعه سرا است.

استاندار گیلان با بیان اینکه حفظ مواهب و ظرفیت‌های طبیعی و انسانی استان بسیار حائز اهمیت است، گفت: دولت نیز به بخش توجه داشته و اقداماتی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه تالاب انزلی و بهبود زندگی مردم در شهرستان صومعه سرا در اولویت قرار دارد، اضافه کرد: اجرای تصفیه خانه قطعاً به بهبود معیشت مردم این دو شهر که بر مبنای تالاب است کمک خواهد کرد.

زراع با اشاره به اینکه برای اجرای فاز نخست این پروژه با اعتبار ۱۰۳ میلیارد تومان انجام می‌شود، گفت: فاز دوم با تأمین اعتبارات تکمیلی چشم اندازی که در مرحله نهایی محقق خواهد شد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا