شهرستان ها

اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در ۴۲۲ فروشگاه آذربایجان غربی

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: ۴۲۲ فروشگاه در این استان برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی اختصاص یافته است.


احمد دهقان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه شرایط اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در بیشتر نقاط شهر و روستایی استان فراهم شده است، گفت: برای این منظور ۴۲۲ فروشگاه فعال در استان جهت اجرای طرح کالابرگ الکترونیک انتخاب شده است.

وی افزود: تمامی فروشگاه‌های مذکور به دستگاه بارکدخوان مجهز شده‌اند.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان  ادامه داد:همه خانوارهای مشمول طرح کالابرگ الکترونیک با نصب برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» و یا شماره گیری #۱۴۶۳*۵۰۰* از باقی مانده اعتبار یارانه خود مطلع شوند.

 دهقان با بیان اینکه، اساس کالابرگ تمرکز بر خانوار بوده و کد ملّی محور است گفت: آن دسته از مددجویان کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) و سازمان بهزیستی که ٣٢٠ هزار تومان از یارانه خود را به صورت کالابرگ الکترونیکی از ۱۱ گروه کالایی خرید کنند، مشمول ۲۰ درصد افزایش یارانه هستند.

وی با اشاره به اختیاری بودن این طرح توضیح داد: مشمولان از میان ۱۱ قلم کالای اعلامی به میزان دلخواه و با نشان‌تجاری موردنظر خود امکان خرید دارند و مشمولان طرح در صورت خرید ٣٢٠ هزار تومان از اعتبار یارانه، به ازای هر نفر مشمول ٨٠ هزار تومان افزایش یارانه خواهند داشت.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گفت: سامانه اعتباری به گونه‌ای تعریف شده تا مشتریان و یارانه‌بگیران بتوانند یک‌ماه زودتر از واریز یارانه نقدی، از آن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: مشمولان طرح کالابرگ الکترونیکی امکان خرید ۱۱ قلم ماده خوراکی شامل شیر و ماست کم چرب، پنیر سفید، گوشت مرغ، تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی، قند و شکر، برنج ایرانی، حبوبات و گوشت گوساله را دارند.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا