شهرستان ها

اجرای کامل قوانین فساد در ادارات را از بین می برد

لامرد- امام جمعه لامرد با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات کنونی ناشی از بی‌ توجهی به قانون است، گفت: اگر به قانون عمل شود، فساد در بدنه ادارات شکل نمی‌گیرد و شاهد تورم در کشور نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد بابیان اینکه باید همه نگاه‌ها به قانون اساسی باشد، اظهار داشت: قانون اساسی از متن دین گرفته‌شده است و ستون فقرات نظام است زیرا اگر به قانون عمل شود بسیاری از دردها حل می‌شود.

خطیب جمعه لامرد با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی معلولان تصریح کرد: امروز ده درصد از جمعیت جهان، معلولان هستند که باید مشکلات آنان برطرف شود.

حسین زاده ادامه داد: ازجمله مشکلات معلولان موضوع اشتغال، مسکن و ازدواج است و از سوی دیگر در دسترس نبودن امکان شهری است زیرا گاهی اوقات امکان تردد یک معلول از یک خیابان به خیابان دیگر با ویلچر نیست و باید در طراحی‌های شهری این موضوع مدنظر باشد.

امام‌جمعه لامرد تصریح کرد: خیرین عزیز نیز ارتباط خود را با اداره بهزیستی افزایش دهند، امروز مساجد و حسینیه‌های زیادی در سطح شهرستان وجود دارد اما باید کمک‌های خیرین به سمت حمایت از معلولین نیز برود.

وی در خصوص نزدیک شدن ۱۶ آذرماه روز دانشجو نیز اضافه کرد: حقیقتاً دانشجویان خدمات بسیار زیادی به کشور ارائه داند و باید یک فکر اساسی در جنبش دانشجویی شود و دانشجو باید مطالبه گری همراه با آرمان‌خواهی داشته باشد و عمق در مطالبه گری و راهبرد مشخص وجود داشته باشد.

حسین زاده با اشاره به سفر دکتر نیکزاد نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی به شهرستان لامرد و تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط دکتر موسوی نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی گفت: این سفر دارای مصوبات بسیار خوبی بود که ازجمله آنان می‌توان به موضوع نیروگاه ۹۳۰ مگاواتی، انتقال آب و آزادراه لامرد-پارسیان اشاره کرد.

خطیب جمعه لامرد تصریح کرد: ازجمله مصوبات مهم این سفر موضوع آغاز به کار نیروگاه ۹۳۰ مگاواتی که به‌زودی آغاز و طی ۲ سال اجرا خواهد شد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا