شهرستان ها

احزاب شبکه مردمی ندارند/ رویکرد فرهنگی نیاز مدیریت

ساری- دبیر کل جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب (همنا) گفت: احزاب در کشور شبکه مردمی و عقبه مردنی ندارند از این رو به صورت فصلی ظهور و بروز دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی طلایی پیش ازظهر پنجشبنه در نشست با خبرنگاران با اشاره به مازندران جزو استان‌های برتر از نظر داشتن سرمایه‌های اجتماعی است، گفت: شاهد حضور فعال مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی هستیم و مدیرانی موفق هستند که پیوند حوزه مدیریت را با سرمایه‌های اجتماعی برقرار کنند.

وی توجه به حوزه‌های سرمایه‌های اجتماعی، عوامل موفقیت و عدم توفیق مدیران استان را از جمله رسالت‌های رسانه بیان کرد و گفت: در حال حاضر تغییر بر تدبیر پیشی گرفته است در حالی که تدبیر برای مدیریت و تغییرات نیازمند سازه و رویکرد مناسب است.

وی ادامه داد: انتخابات مدیران باید رویکرد اجتماعی باشد زیرا برون رفت از مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیازمند رویکرد اجتماعی است و باید از گسست اجتماعی بین نسل‌های مختلف جلوگیری کنیم.

سردار طلایی با اظهار اینکه بزرگترین چالش ناشی از بی توجهی و غفلت از کادرسازی و تربیت نیرو برای اداره کشور است، گفت: رویکردها در مدیریت مهم است زیرا مدیریتی می‌تواند کشور را خوب را اداره کند که پایبند به ارزش‌های انقلاب باشد و شرایط و تحولات اجتماعی را درک کند و برایش تدبیر داشته باشد.

دبیرکل جبهه همبستگی نیروهای انقلاب اسلامی با عنوان اینکه رویکرد در جبهه همنا از نگاه مسئولیت پذیری اجتماعی نشأت می‌گیرد، گفت: نگاه به فرهنگ نباید صوری باشد و در تشکیلات معتقدیم که سیاست گذاری فرهنگ باید عملیاتی باشد و بی توجهی به فرهنگ‌ها سبب بروز مسائل فرهنگی و قبیله‌ای و غیره شده است.

وی با اظهار اینکه از نظر تشکیلاتی بعد از انحلال حزب جمهوری اسلامی موفق عمل نکردیم و احزاب ما کاغذی شده اند، افزود: احزاب در فصل‌های انتخاباتی ظهور می‌کنند و بعد از انتخابات همانند آتش فشان خاموش می‌شوند.

سردار طلایی گفت: عدم توجه و سرمایه گذاری و اهتمام به کار تشکیلاتی و حزبی و نبود کنشگران و نیروهای معتقد به کار تشکیلاتی از چالش‌های فراروی است.

دبیرکل جبهه همنا یادآور شد: احزاب به دلیل نداشتن شبکه مردمی نقشی در انتخاب‌ها ندارند و فکر می‌کنند کار حزبی فقط بیانیه صادرکردن است و نتوانستند در انتخابات نقش آفرین باشند.

وی درباره مذاکرات با اظهار اینکه باید قدرتمندانه و عزتمندانه مذاکره کنیم، گفت: آیت الله رئیسی از موضع قدرت به مذاکره می‌نگرد و مذاکره با قدرت را برای استیفای حقوق ملت مدنظر دارد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا