شهرستان ها

اختصاص بیش از ۳ هزار تن قیر رایگان دولتی در بروجرد



فرماندار بروجرد از تخصیص ۳ هزار و ۳۲۴ تن قیر رایگان دولتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مسلم مرادی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تاکنون ۵۶ درصد سهمیه قیر رایگان دولتی در سطح این شهرستان اخذ شده است، اظهار داشت: امسال حدود یک هزار و ۸۷۴ تن آسفالت در سطح شهر و روستاهای بروجرد توسط شهرداری و بنیاد مسکن اجرا شده است و با اختصاص کامل قیر تخصیص یافته، ۳۲۰ هزار مترمربع در سطح شهر و روستاهای بخش های سه گانه آسفالت خواهد شد.

وی افزود: امسال یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال آسفالت در سطح شهر بروجرد انجام شده است و هم اکنون ۱۲ تیم کار آسفالت معابر و خیابان ها را در شهر انجام می‌دهند.

فرماندار بروجرد افزود: دولت در حال پاسخگویی و کمک به شهرداری ها است و با صدور مجوز کسب و کار طی سه روز در حال رونق کسب و کار است که امید می‌رود وضعیت اقتصادی در ماه‌های آینده رو به اصلاح باشد.

مرادی با بیان اینکه رویکرد دولت مساعدت و تعامل است، اضافه کرد: دولت مردمی همواره به دنبال رونق کار مردم است و امروز شهرداری و شورای شهر همه تلاش خود را برای ایجاد نشاط اجتماعی انجام می‌دهند.

وی گفت: در حوزه خدمات شهری از جمله ترافیک، رفع سد معبر، گردشگری و آسفالت معابر و خیابان‌ها اقدامات خوبی توسط شهرداری انجام شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا