شهرستان ها

اختصاص دو هزار میلیارد تومان اعتبار به خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۰

بیرجند- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه اعتبار سال جاری خراسان‌جنوبی دو هزار میلیارد تومان است، گفت: مهمتر از این موارد موضوع پیگیری تخصیص این اعتبار است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید پورعیسی عصر پنج شنبه در حاشیه شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان‌جنوبی اظهارکرد: ما در خراسان‌جنوبی ۴۸۶ میلیارد ابلاغ اعتبار هزینه‌ای داشتیم که به تناسب شاخص‌ها توزیع می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: همچنین مصوب شد که ما در خراسان‌جنوبی حدأقل ۲۰ ساعت به دستگاه‌های اجرایی اضافه‌کاری بدهیم و هزینه‌های ضروری را پوشش بدهیم ولی جهت‌گیری ما این باشد که ۷۰ ساعت اضافه کار به طور متوسط به کارشناسان و ۱۲۰ ساعت اضافه کار به مدیران تا پایان سال برسد.

پورعیسی ادامه‌داد: انتظار ما این است که ۶۰ تا ۱۰۰ میلیارد کسری به ما تا آخر سال بدهند.

وی در مورد اعتبارات تملک نیز گفت: چیزی در حدود هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از منابع مختلف چه استانی و ملی اعتبار داریم و ۱۵۵ میلیارد تومان اعتبار تملک و ۱۷۷ میلیارد تومان اعتبار نفت داشتیم که براساس شاخص‌هایی که داشتیم، توزیع کردیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌جنوبی اظهارکرد: امسال یک مطالعه در زمینه شاخص‌های عدم برخورداری داشتیم و سهم شهرستان‌ها مشخص شد.

پورعیسی با بیان اینکه اعتباراتی نیز در زمینه آب و راه آهن (در حدود ۵۰ میلیارد تومان برای هرکدام) داشتیم، بیان‌کرد: این اعتبارات را بعد از رایزنی با معاونت عمرانی و مشخص شدن پروژه‌ها در جلسه شورا بررسی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه اعتبار توازن استانی ما ۳۳۰ میلیارد تومان بود که حدود ۳۵-۳۶ شاخص دارد، گفت: عدم برخورداری و محرومیت‌ها از جمله این شاخص‌ها است که از اول مردادماه این را به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌کنیم که تبدیل به موافقت نامه شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی با بیان اینکه اعتبار توازن ملی و استانی خراسان جنوبی سه برابر شد، اظهارکرد: اعتبار تملک استانی و ملی که نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

پور عیسی با اشاره به اینکه اعتبارات امسال خراسان جنوبی دو میلیارد تومان است، یادآور شد: مهمتر از همه این موارد موضوع تخصیص است که از چهار منبع تخصیص بالای ۸۰ درصد و از یک منبع تخصیص بالای ۲۵ درصد داریم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا