شهرستان ها

اختصاص ۳۵۰میلیارد ریال برای تعریض و بهسازی جاده شهر «حر»و«آهودشت»

شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: پس از پیگیری‌های صورت گرفته از طریق شرکت نفت، مبلغ ۳۵۰ میلیارد ریال برای پروژه تعریض و بهسازی جاده شهر حر و آهودشت اختصاص یافت.

محمد کعب عمیر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: یکی از اولویت‌های کاری بنده جذب اعتبارات نفتی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی برای شهرستان شوش و کرخه است که پس از پیگیری‌های صورت گرفته اعتبارات بسیار خوبی تاکنون جذب شد.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس در ادامه تعریض و بهسازی جاده شهر حر به شوش را از مطالبات دیرینه مردم این شهر دانست و افزود: به دلیل عرض کم و غیراستاندارد بودن جاده منتهی به شهر حر شاهد حوادث تلخ و فوتی زیادی در آن هستیم و مردم این شهر بارها نارضایتی خود را از وضع جاده اعلام کرده و خواستار رسیدگی به آن شدند.

کعب عمیر ادامه داد: پس از پیگیری‌های صورت گرفته از سوی شرکت نفت، مبلغ ۳۵۰ میلیارد ریال برای پروژه تعریض و بهسازی جاده‌ی شهر حر شهرستان شوش و منطقه آهودشت شهرستان کرخه از طریق راهداری استان خوزستان ابلاغ شد.

وی از اختصاص ۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات محرومیت زدایی برای پروژه جاده شهر حر خبر داد و افزود: امیدوار است که وزارت راه و شهرسازی و راهداری خوزستان هرچه سریع‌تر با تعیین پیمانکار مربوطه عملیات اجرایی این پروژه بسیار مهم شهر حر را به سرانجام برسانند.

نماینده شوش و کرخه در مجلس بیان کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های شوش و کرخه انتظار می‌رود که پس از تخصیص اعتبار مورد نظر پروژه‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن پروژه‌های خود را وارد فاز اجرایی کنند.

کعب‌عمیر یادآور شد: تأمین تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان نظان مافی شوش، احداث سالن چند منظوره شهر حر و روستای خویس، بهسازی و سامان دهی زهکش کوی ابوذر، شهرک سلمان و شهرک بهرام، آسفالت تعدادی از روستاها بخصوص شهرک بهرام، پروژه تعریض و بهسازی جاده آهودشت_مزرعه‌ها، پروژه تعریض و بهسازی جاده شهر حراز جمله مواردی هستند که اعتبارات آنها از سوی شرکت نفت تخصیص یافته یا در حال انجام است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا