شهرستان ها

تکمیل پروژه پلرود نیازمند ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار است

رودسر- فرماندار رودسر گفت: برای تکمیل پروژه ملی پلرود نیازمند ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: برای تکمیل پروژه ملی پلرود نیازمند ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم.

وی با بیان دلایل مختلف در روند طولانی شدن فرآیند پروژه گفت: با پیگیری‌های مؤثر و سازنده موفق شدیم روند اجرای پروژه را از حالت کنونی خارج و به سمت فعال سازی ببریم.

فرماندار رودسر توجه به حوزه گردشگری را مستلزم برنامه ریزی دانست و تصریح کرد: برای جذب گردشگری به مؤلفه‌هایی چون ایجاد زیر ساخت‌های اساسی، فرهنگ سازی، الگوهای فرهنگی و سبک پذیرش و راهنمایی و مدیریت گردشگری هستیم.

وی با تاکید بر این مطلب که برای توسعه گردشگری برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه باید داشته باشیم بیان کرد: با ایجاد زیر ساخت‌های مناسب گردشگری می‌توانیم به روند افزایش و ماندگاری مسافر کمک کنیم که این امر به روند اشتغال و در آمد زایی کمک شایانی می‌کند.

وی با اشاره به وجود ۱۶ روستای ساحلی در شهرستان رودسر گفت: دهیاران هر روستا باید بر اساس یکی از برنامه‌های شاخص فرهنگی گیلان الگو سازی کنند در این صورت هم می‌توانند به در آمد پایدار و توسعه روستا کنند ونیز به اعتبارات دولتی هم نیازی نداشته باشند.

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه رودسر دارای ۱۸ رودخانه با بیش از ۵۰۰ کیلومتر طول است، گفت: هر متر از این رودخانه‌ها می‌تواند نقطه گردشگری بسیار خوبی باشد و به درآمد پایدار کمک شایانی کند.

حیدری همچنین از ساخت پیاده راه در ساحل رودسر به طول یک و نیم کیلومتر خبر داد و تصریح کرد: به مجرد اتمام بوروکراسی اداری این پروژه اجرایی می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا