شهرستان ها

اداره شهر جهانی یزد با مشارکت شهروندان و با محوریت مساجد

یزد- رئیس شورای شهر یزد گفت: شهر جهانی یزد با مشارکت شهروندان و با محوریت مساجد اداره خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین دشتی، یکشنبه شب در مراسم تکریم و معارفه شهردار یزد با اشاره به روند انتخاب شهردار یزد از بین ۵۳ چهره ملی و استانی اظهار داشت: انتخاب نهایی اعضای شورای شهر یزد، شهرداری بومی، آشنا به مسائل شهر، انقلابی، جوان، مومن و متعهد بود.

وی، رویکرد اداره شهر را بهره مندی از مشارکت شهروندان دانست و افزود: باید برنامه هایی ارائه شود که شهر سنتی و مذهبی یزد با روش‌های مدرن اداره شود.

دشتی عنوان کرد: مشارکت مردم در اداره شهر، نظارت و مدیریت شهر را از وظایف خود می دانیم و رویکرد علمی را در کنار حفظ هویت دینی و تاریخی و تمدنی یزد دنبال می کنیم.

رئیس شورای شهر یزد تاکید کرد: پروژه‌های طولانی مدت باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود و تراکم کاری و انباشتگی کار در شهر یزد باید به سرعت ساماندهی شود تا شهر جهانی یزد را برای پذیرایی گردشگران آماده کنیم.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت شهروندان و محلات در اداره شهر با رویکرد مسجد محوری عنوان کرد: امیدواریم با این نگاه، حرکت جدیدی بر پایه حرکات و اقداماتی که در گذشته انجام شده و در این دوره انجام می شود بتوانیم آینده درخشانی را برای شهر جهانی یزد رقم بزنیم.

به گزارش مهر، در این مراسم از تلاش‌های جمال الدین عزیزی تقدیر و ابوالقاسم محی الدینی به عنوان شهردار یزد معرفی شد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا