شهرستان ها

ارئه خدمات پستی سرعت بیشتری گرفته است

کرج – معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه خدمات پستی سرعت بیشتری پیدا کرده است، گفت: مردم بر این اساس می‌توانند از خدمات نیابتی به بهترین شکل استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رمضانعلی سبحانی‌فر بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم بهره‌برداری از مرکز تجزیه امانات پستی البرز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از چند ماه گذشته به لحاظ حجم مرسولات در کرج و همچنین به جهت نزدیکی به تهران حجم مبادلات بالا است.

وی با بیان اینکه در گذشته مرکز تجزیه مبادلات محیط کوچکی بود، تصریح کرد: این امر باعث ترافیک بیشتری می‌شد و بسته‌ها دیر به دست مردم برسد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: بر این اساس این مکان تجهیز شد تا سرعت بیشتری برای تجزیه داشته باشیم و دقت بیشتری برای رساندن مرسولات به موقع داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی بهره‌برداری از مرکز تجزیه امانات البرز با توجه به لحاظ صنعتی بودن استان البرز و نزدیکی به تهران مورد تأکید قرار گرفت.

سبحانی فر گفت: بر این اساس با توجه به بحث اقتصاد دیجیتال و تقاضای زیاد فروش اینترنتی کارخانه‌ها و بخش‌های تولیدی با حذف واسطه‌ها، خدمات پستی کالای خود را در اقصی نقاط کشور به فروش برسانند.

وی با بیان اینکه خدمات پستی سرعت بیشتری پیدا کرده است، اظهار کرد: مردم می‌توانند از خدمات نیابتی استفاده کنند و اکنون در بسیاری از ادارات از بخش الکترونیکی خدمت می‌گیرند و بخش فیزیکی آن از طریق پست انجام می‌شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: سند املاک، گذرنامه، کارت پایان خدمت، عابر بانک، کارت سوخت و ابلاغیه‌ها از جمله خدمات نیابتی پست محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: در دو روز گذشته تفاهم‌نامه‌ای با نهاد ریاست جمهوری امضا شد مردم به جای مراجعه و درخواست مکتوب به ادارات از طریق سیستم الکترونیکی خدمات را دریافت می‌کنند.

سبحانی فر خاطرنشان کرد: البرز یکی از استان‌های بزرگی است که ترافیک بیشتری دارد، علاوه بر راه‌اندازی مرکز تجزیه مبادلات، بخش توزیع را توسعه دادیم.

وی متذکر شد: استان البرز جز ۸ استان پرترافیک کشور در حجم مرسولات پستی است که حدود ۳۵ دستگاه خودرو ویژه ارسال مرسولات پستی به ناوگان توزیع شهری اضافه کردیم تا توزیع مرسولات پستی را به نحو مطلوب انجام شود

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا