شهرستان ها

ارائه کارت واکسیناسیون در ادارات خرمشهر الزامی است

خرمشهر- فرماندار خرمشهر «واکسیناسیون عمومی و فراگیر» را اولویت اصلی وزارت بهداشت اعلام کرد و گفت: ارائه کارت واکسیناسیون در ادارات الزامی می‌شود تا مردم علیه این بیماری واکسینه شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری پیش از ظهر امروز دوشنبه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی و ستاد مبارزه با ویروس کرونای خرمشهر «واکسیناسیون عمومی و فراگیر» را اولویت اصلی وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا اعلام کرد و گفت: برای ریشه‌کنی ویروس کرونا در همه ارگان‌ها باید خدمات‌رسانی به مراجعه‌کننده‌ها با ارائه کارت واکسیناسیون الزامی شود تا همه مردم علیه این بیماری واکسینه شوند.

وی بر مکلف کردن جامعه هدف به گرفتن کارت واکسیناسیون تأکید کرد و افزود: برای مکلف کردن مردم به امر واکسیناسیون باید کار اساسی انجام شود که در این راستا بخشداران با همکاری دهیاران منزل به منزل رجوع کرده و اطمینان حاصل کنند که روستاییان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

فرماندار خرمشهر با بیان اینکه ۳۵ هزار نفر در روستاهای خرمشهر وجود دارد، اظهار کرد: سهمیه یارانه سوخت مرزنشینی و خدمات آرد و کود به روستاییان مشروط به ارائه کارت واکسیناسیون باشد.

حیدری افزود: همچنین در حوزه شهری بیش از ۴-۵ هزار نفر کسبه در خرمشهر وجود دارد که می‌توان در صورت تمدید و صدور پروانه برای این افراد کارت واکسیناسیون اعضای خانواده باید از آنها گرفته شود.

وی گفت: کارخانه‌های شهرک صنعتی، شرکت‌های تأسیسات دریایی، نیشکر و نظایر آنها که چند هزار نفر کارگر و کارمند دارند باید ملزم به ارائه لیست افراد واکسینه باشند.

فرماندار خرمشهر تأکید کرد: اداره تأمین اجتماعی و بیمه نیز بدون ارائه کارت واکسیناسیون بیمه‌ها را نپذیرد و در حوزه شهرداری و آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی باید پرسنل و مددجویان تحت پوشش خود را واکسیناسیون کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا