شهرستان ها

اردوهای جهادی بستری مناسب برای تربیت مدیران انقلابی است

قزوین-مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: اکثر جهادگران را جوانان تشکیل می‌دهند و به همین علت اردوهای جهادی بهترین بستر برای تربیت مدیران جهادی و انقلابی است.

عباس کاظمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی در سطح استان قزوین به گونه‌ای برنامه ریزی می‎‌شود که تمام فعالیت‌ها با پیوست فرهنگی باشد و در کنار اقدامات عمرانی و پزشکی کار فرهنگی نیز انجام می‌پذیرد.

مسئول بسیج دانشجویی قزوین گفت: ۵۰ نفر از جهادگران دانشگاه‌های آزاد قزوین، فرهنگیان قزوین، علوم پزشکی قزوین، پیام نور قزوین و دانشگاه بقیه الله به مدت یک هفته با همکاری و مشارکت حوزه مقاومت بسیج ۹ دی کوهین در بخش کوهین مستقر شده و در جهت خدمت رسانی به مردم بخش کوهین در زمینه‌های آموزش، بهداشت و درمان، فرهنگی، مشاوره تحصیلی و خانواده و عمرانی مشغول به فعالیتند.

وی افزود: این اردوی جهادی شامل ویزیت رایگان پزشک عمومی و ارائه داروی رایگان، ویزیت رایگان مامایی، آموزشی از جمله امور فرهنگی، دوره‌های قرآنی، احکام و عمرانی در روستاهای بکندی، سنجانک، شنازند و بشر از توابع بخش کوهین است.

کاظمی با اشاره به وظایف اصلی نسل سوم انقلاب یاد آور شد: جوانان با شرکت در این اردوها به خودسازی درونی پرداخته و در کنار آن توانایی خود برای سازندگی کشور را نیز محک می‌زنند.

وی با بیان اینکه گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین در بخش عمرانی این اردو ورود پیدا کرده‌اند، ادامه داد: ۲۵ نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد واحد قزوین در دهمین دوره اردوهای جهادی خود در روستای بکندی از توابع بخش کوهین حضور یافتند و در این اردوی جهادی به ساخت یک سرویس بهداشتی و دو دستگاه حمام برای اهالی محروم این روستا اقدام کردند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین ادامه داد: ۲۵ نفر از دانشجویان بسیجی خواهر از دانشگاه‌های آزاد قزوین، فرهنگیان قزوین، علوم پزشکی قزوین، پیام نور قزوین و دانشگاه بقیه الله نیز در حوزه‌های تخصصی آموزش، بهداشت و درمان، فرهنگی، مشاوره تحصیلی و خانواده در این اردوی جهادی حضور یافته‌اند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که شرکت در اردوهای جهادی موجب آشنایی با متن مردم و مشکلات و معضلات جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: به این دلیل که اکثر جهادگران را جوانان تشکیل می‌دهند در این راستا اردوهای جهادی بهترین بستر برای تربیت مدیران انقلابی است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا