شهرستان ها

اردوهای راهیان نور اسفندماه از سر گرفته می شود

نکا – دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و سپاه با بیان اینکه راهیان نور گنج یاب مسیر شهدا است، گفت: اردوهای راهیان نور از اسفندماه بارعایت پروتکل های بهداشتی در کشور از سر گرفته می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباس مطهری پیش ازظهر در همایش بررسی نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در جهانی شدن بسیج، در جمع بسیجیان روستای اطراب نکا با اشاره به فلسفه شکل گیری بسیجی، از این نیرو به عنوان مخلص ترین نهاد انقلابی در کشور یاد کرد.

وی با اشاره به کارنامه زرین و پرافتخار بسیج در دوران دفاع مقدس و پس از آن در امر خدمات رسانی به مردم، ولایتمداری را از مهمترین ویژگی‌های بسیجی و سردار سلیمانی یاد کرد و گفت: سردار سلیمانی به عنوان نیروی ولایی و مردمی بوده است و منش او به عنوان مکتب مطرح شده است.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج الگوهای عملی و رفتاری سردار سلیمانی را برگرفته از سیره ائمه و ولایت فقیه برشمرد و گفت: سردار سلیمانی روحیه مردمی بودن بسیج را نهادینه و جهانی کرد.

سردار مطهری با اشاره به تلاش دشمنان برای حکمرانی فضای مجازی خواستار بهره گیری از فناوری‌های روز در سایه مکتب سلیمانی در فضای مجازی شد و گفت: باید با بهره گیری از سیره و روش سردار سلیمانی توطئه‌های دشمن را خنثی کرد.

رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور بسیج همچنین از راهیان نور به عنوان گنج یاب مسیر شهدا برای پیمایش گام دوم انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: تدابیر لازم برای از سرگیری اعزام کاروان‌های راهیان نور اندیشیده شده است.

وی با عنوان اینکه امسال در کنار برگزاری راهیان نور مجازی، راهیان نور حقیقی را پیگیری می‌کنیم، گفت: اردوهای راهیان نور همزمان با اسفند و فروردین ماه در کشور کلید می‌خورد و بازدید از مناطق عملیاتی طبق برنامه صورت می‌گیرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا