شهرستان ها

از ابتدای سال‌جاری ۹۳ زندانی جرائم مالی در کرمانشاه آزاد شدند

کرمانشاه- مدیر سازمان بسیج حقوقدانان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال تاکنون ۹۳ زندانی جرائم مالی در استان کرمانشاه آزاد شدند.

رسول بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سه ماهه چهارم سال گذشته نهضت آزاد سازی زندانیان با کمک بسیج حقوقدانان و خیرین در استان کرمانشاه آغاز شد.

وی افزود: با مشارکت خیرین، دستگاه قضائی، حقوقدانان بسیجی، سازمان زندان‌ها، پشتیبانی فرمانده سپاه استان کرمانشاه و مردم این برنامه را در سه مرحله در سال گذشته اجرا شد و ۳۵۰ نفر از زندانیان آزاد شدند.

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که جامعه زندانیان دارا است این طرح را در سال‌جاری ادامه یافته و در هفت ماهه اول سال‌جاری برنامه آزاد سازی زندانیان ۹۳ نفر از زندانیان جرایم مالی و غیرعمد به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

بهرامی بیان کرد: به مناسبت چهل و دومین سالگرد تأسیس بسیج مستضعفین مرحله هشتم از آزاد سازی زندانیان با تشکیل ستاد احراز در سال جاری در استان کرمانشاه برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم که در این مرحله ۵۰۰ نفر از زندانیان بدهکار و محکومین مالی آزاد شوند و آزادی و آرامش صرفاً شامل این ۵۰۰ نفر نشده بلکه خانواده‌های این افراد طرفین پرونده و بستگانی که درگیر هستند به آرامش می‌رسند.

بهرامی افزود: مردم استان کرمانشاه با مراجعه به سایت سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه می‌توانند در امر آزادسازی زندانیان جرایم مالی و غیرعمد مشارکت کرده و برای آزاد سازی زندانیان در سه مرحله دیگر تا پایان سال مشارکت کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا