شهرستان ها

اساتید دانشگاه حقایق دفاع مقدس را بازگو کنند

گرگان- فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: اساتید با قرارداشتن در جایگاه علمی باید حقایق دفاع مقدس را برای نسل جوان بازگو کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر سه شنبه در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی اظهارکرد: نه تنها همه ما بلکه بشریت مدیون امام خمینی (ره) است زیرا ایشان در اوج خفقان و در شرایطی که نظام سلطه بر جهان چیره شده بود بیرق حقانیت را به اهتزاز درآوردند و انقلابی الهی را به سرمنزل رساندند که امروز الگوی همه حق طلبان عالم است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: جنگ تحمیلی دنیا علیه ما در شرایطی رقم خورد که انقلاب همچون یک نهال تازه کاشته شده در خاک بود و کشور دچار مشکلات عدیده ای از جمله تجزیه طلبی، ترور و نفوذ بود.

وی بیان کرد: در همین شرایط امام خمینی (ره) با توکل به خداوند متعال، در اوج آرامش جنگ را مردمی کرده و سرنوشت آن را به مردم سپردند.

ملک شاهکوهی خطاب به اساتید دانشگاه ها گفت: شما اساتید با قرار داشتن در جایگاه علمی باید حقایق دفاع مقدس را بازگو کنید زیرا نسل جوان باید بداند که ما برای قرار گرفتن در این جایگاه چه خون دلی خورده ایم.

وی اضافه کرد: در دفاع مقدس آموختیم که باید روی پای خود بایستیم و به دنیا اثبات کنیم برای حفاظت از اسلام تا آخرین قطره خون ایستادگی می کنیم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا