شهرستان ها

استان‌های قدرتمند با استفاده از قدرت خود، پیشرفت می‌کنند

زنجان-نماینده مردم ابهر و خرمدره درمجلس گفت: زنجان به دلیل اینکه استان متوسطی است، مظلوم بوده و استان‌های قدرتمند نیزبا استفاده از قدرت خود، پیشرفت میکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن شجاعی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان در محل دانشگاه زنجان، گفت: شما و دولت‌تان محصول مجاهدت انقلاب هستید و اگر نبود نجابت، بصیرت و دیانت مردم در سال‌های گذشته آنان، با مشکل مواجه شده بود.

وی اظهار کرد: زنجان به دلیل اینکه استان متوسطی است، مظلوم بوده و استان‌های ضعیف از مهر انقلاب بهره می‌برند و استان‌های قدرتمند نیز با استفاده از قدرت خود، پیشرفت می‌کنند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: نمایندگان حلقه اتصال بطن جامعه با حوزه اجرا هستند و اگر بخشی از موارد مطالبات از بطن جامعه به وزرا و دولت نرسد، در حق مردم جفا می‌شود.

سیدالبرز حسینی ابراز داشت: در ساختار اداری و سطح کلان کشور، گردش اطلاعات بابت تصمیم‌گیری به شکل درست به دست مسئولان نمی‌رسد.

وی گفت: دولت پشتیبانی از تولید و رفع موانع را در دستور کار قرار داده و سرمایه‌گذار در قدم نخست برای سرمایه‌گذاری در شهرستانی مثل خدابنده با موانع در حوزه آب مواجه می‌شود و این موضوع جدی است.

دیگر نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس تصریح کرد: ایران، کشور امام رضا (ع) بوده و رئیس‌جمهور آن خادم و تربیت‌یافته این مکتب است.

باقری گفت: ممنوعیت و محدودیت‌های ایجاد شده در نظام اداری از دغدغه‌های تولیدکنندگان است و برخی ضوابط دست و پاگیر از فعالیت سرمایه‌گذاران جلوگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: باید در اتاق مسئولان به روی مردم باز باشد، اگر این نگاه در دولت انقلابی اتفاق نیفتد، نمی‌توانیم شاهد توسعه و پیشرفت باشیم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا