شهرستان ها

استعدادهای برتر علمی استان سمنان هدایت و شناسایی می شوند

سمنان- مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی استان سمنان از شناسایی و هدایت استعدادهای برتر نوجوان و جوان سراسر استان به مثابه یک راهبرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار مصطفی خانی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی سپاه استان سمنان از برگزاری کارگاه توانمند سازی پایگاه‌های مقاومت بسیج و مجموعه‌های مردمی فعال در عرصه شناسایی و پرورش استعدادهای برتر نوجوانان و جوانان استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: در این نشست که به میزبانی سالن جلسات شهید بسطامی سپاه استان برگزار شد، پیرامون پرورش استعدادهای جوان بحث و تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه ضرورت تعمیم دادن الگوهای پایگاه‌های موفق به سایر پایگاه‌های بسیج به خصوص در حوزه علمی و پژوهشی به مثابه یک راهبرد در بسیج علمی و پژوهشی استان دنبال می‌شود، گفت: تلاش ما بر این است که استعدادهای برتر علمی استان سمنان هدایت و شناسایی شوند.

مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری استان سمنان با بیان اینکه امیدواریم خروجی این فعالیت‌ها منجر به پرورش مدیران موفق و نخبگان تمدن ساز شود، افزود: استعدادهای بسیار خوب جوانی در استان وجود دارد که باید هدایت شوند.

خانی با بیان اینکه فرایند آموزش و پرورش و کشف استعدادهای نوجوانان و جوانان اساس کار پایگاه‌های مقاومت و مجموعه‌های مردمی فعال در حوزه علمی و پژوهشی است، تاکید کرد: تلاش داریم که پایگاه‌های بسیج بتوانند این فرآیندها را در مساجد و پایگاه‌های خودشان به منصه اجرا بگذارند تا برکات خوبی را شاهد باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا