شهرستان ها

استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه سهند هیچ توجیهی ندارد

بناب- فرمانده سپاه ناحیه بناب گفت: استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه سهند هیچ توجیهی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یحیی حیدری عصر شنبه در نشست مجمع عالی بسیج شهرستان بناب از تخصیص ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های خوداشتغالی در شهرستان خبر داد و گفت: نخبگان و مخترعان شهرستان سرمایه‌های گرانبهای شهرستان هستند که بایستی به اینها بها داده شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۵۰ شرکت و مجموعه علمی و پژوهشی در شهرستان فعالیت دارند؛ افزود: مجموعه‌های علمی و پژوهشی در شهرستان مظلوم واقع شده‌اند که حمایت در خور توجهی از آنها صورت نمی‌گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب سپس با اشاره به مشکلات زیست محیطی ناشی از آلایندگی نیروگاه سهند بناب و کاوه سودای مراغه تصریح کرد: کشوری که رتبه دوم تولید گاز در دنیا را دارد، برازنده نیست که در نیروگاه‌های آن به جای گاز مازوت استفاده شود.

حیدری با تأکید بر ضرورت توجه به مطالبات و خواسته‌های قانونی مردم اذعان کرد: هر کسی که در راستای خدمت به مردم قدم بردارد، وفادار نظام است و هر کسی که به اختلافات و دوگانگی دامن زند از حزب شیطان است.

حل مشکلات شهرستان بناب در گرو وحدت و همدلی است

فرماندار بناب نیز در این جلسه گفت: حل مشکلات شهرستان در گرو وحدت و همدلی و پرهیز از سیاست زدگی است.

بر اساس این گزارش، شهریار فتحی با بیان اینکه هفته بسیج یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی های فرزندان رشید اسلام است که در برابر زورگویی‌ها و زیاده خواهی‌های استکبار جهانی ایستاده‌اند؛ افزود: بعد از پیروزی انقلاب در هر مقطعی که نظام از سوی دشمنان مورد تهدید قرار گرفته، بسیجیان بدون هیچ ادعایی وارد میدان عمل شده و توانستند کشور را از بحران‌های سخت عبور دهند.

وی مطالبه گری را مهم‌ترین مأموریت مجمع عالی بسیج اعلام کرد که بایستی از مسئولین شهرستان مطالبه کند و مدیران شهرستان نیز بایستی پاسخگو باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به شاخصه‌های یک بسیجی از منظر و دیدگاه مقام معظم رهبری اذعان کرد: داشتن اخلاق نیکو و تواضع، رعایت مقررات و احترام به دیگران را از خصوصیات یک بسیجی واقعی است.

فتحی خاطرنشان کرد: مسئولین ادارات در رعایت اصول و مقررات اداری، تکریم و احترام به مردم بیش از پیش کوشا باشند.

وی با بیان اینکه همه باید متحد و یکدل و فارغ از نگاه سیاسی به دنبال حل مشکلات مردم باشیم، از بسیجیان شهرستان خواست مسائل و مشکلات شهرستان را در حوزه‌های مختلف شناسایی و احصاء کرده و به اطلاع مسئولین برسانند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا