شهرستان ها

اشتغال در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی استان بوشهر افزایش می‌یابد

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: اشتغال در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر سه‌شنبه در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان بوشهر اظهار داشت: توسعه گردشگری یکی از اولویت‌های مهم استان بوشهر است که اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی از افتتاح شش پروژه در بخش میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بوشهر به مناسبت هفته دولت خبر داد و اضافه کرد: بیش از ۲۳ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه‌های بخش میراث فرهنگی و گردشگری هزینه شده است.

استاندار بوشهر با تقدیر از تلاش‌گران عرصه سلامت به ویژه در عرصه مقابله با کرونا بیان کرد: روز گذشته فوت ۲۳ نفر و امروز ۱۶ نفر ثبت شد که بسیار نگران کننده است و باید برای مهار و مدیریت کرونا اقدامات اساسی صورت گیرد.

وی با اشاره به اهمیت بسیار بالای احداث بیمارستان عالی‌شهر تصریح کرد: رشد دو تا پنج برابری در سرانه و خدمات شهری، فرهنگی، آموزشی و ورزشی در عالی‌شهر یک موفقیت بزرگ است.

وی از افزایش ظرفیت تخت‌های درمانی در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: ظرفیت تخت‌های بستری مراکز درمانی در ۴ سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته و تخت‌های مراقبت‌های ویژه ۲.۶ برابر افزایش یافته است.

استاندار بوشهر با اشاره به اجرای ۱۷۱ خانه بهداشت، مرکز جامع سلامت در استان بوشهر گفت: بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر با تلاش شبانه‌روز با ۱۱۰ تخت افتتاح شد که نقش مهمی در رسیدگی به بیماران کرونایی دارد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا