شهرستان ها

اشتغال مسئله محوری دولت است

اهواز- رئیس‌جمهور گفت: اشتغال یک مسئله محوری برای دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز جمعه در آئین افتتاح طرح آب‌رسانی به روستاهای محروم جفیر در خوزستان اظهار کرد: موضوع اشتغال یک مسئله محوری برای دولت سیزدهم است و تمام تلاش را برای رفع مشکل بیکاری در خوزستان و سایر شهرستان‌ها را به کار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکل بیکاری یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این دولت است و در این راه تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت، افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تلاش می‌شود تا با توسعه صنایع و نیز بخش کشاورزی قسمت زیادی از معضل بیکاری را در استان برطرف کنیم.

رئیس‌جمهور ضمن تقدیر از عملکرد گروه‌های جهادی در آب‌رسانی به مناطق مختلف استان بیان کرد: امید است که در سایر روستاهای خوزستان همچون روستای جفیر آب‌رسانی با این توان انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ادامه داد: در کنار مردم انقلابی خوزستان هستیم و با تمام توان به فکر حل مشکلات خوزستان خواهیم بود.

وی گفت: مسیر هویزه و دشت آزادگان همواره مسیر زائران اباعبدالله (ع) بوده است و باعث برکات این منطقه شده است.

به گزارش مهر، طرح آب‌رسانی جفیر یک و ۲ از توابع شهرستان هویزه امروز با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد.

همچنین رئیس‌جمهور در نخستین سفر استانی صبح امروز جمعه وارد اهواز شد.

جمعی از اعضای کابینه سیزدهم از جمله وزرای نیرو، کشور، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان و رئیس سازمان برنامه و بودجه سید ابراهیم رئیسی را در نخستین سفر استانی همراهی می‌کنند.

رسیدگی به مشکلات استان خوزستان و بررسی راهکارهای فوری این مسائل هدف این سفر یک روزه اعلام شده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا