شهرستان ها

اشتهارد تولیدکننده اصلی مرغ و تخم مرغ البرز

البرز – فرماندار اشتهارد گفت: روستاهای شهرستان تولیدکننده هستند و بخش مهمی از بازار گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ استان از اشتهارد تأمین می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد شیبک عصر یکشنبه در جلسه هم‌اندیشی مدیران شهرستان با همراهی نماینده مردم اشتهارد، کرج و فردیس در مجلس شورای اسلامی با هدف بررسی مشکلات موجود در روستاهای بخش مرکزی در سالن اجتماعات دهیاری قره ترپاق به میزبانی این دهیاری برگزار شد، اظهار کرد: تمامی تلاش فرمانداری اشتهارد بر این پایه استوار است که مشکلات روستاییان این مناطق در بهترین شکل ممکن رفع شود.

وی با تأکید بر ایجاد تعامل سازنده در میان اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و دیگر دستگاه‌های دولتی گفت: تعامل بین تمامی رئوس می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

فرماندار اشتهارد با اشاره به برخی توانمندی‌ها در روستاهای این شهرستان بیان کرد: روستاهای شهرستان اشتهارد تولیدکننده هستند و بخش مهمی از بازار گوشت قرمز و مرغ و تخم مرغ استان البرز از اشتهارد تأمین می‌شود.

وی متذکر شد: تاکنون نیز با همه سختی‌هایی که در مسیر تولید و دامپروری در این مناطق وجود دارد تولید کنندگان محصولات دامی در اشتهارد به ویژه در روستاها همچنان به تلاش و کوشش خود ادامه می‌دهند و این موضوع رسالت ما را در حمایت از این عزیزان صد چندان می‌کند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا