شهرستان ها

اشرافی‌گری مسئولان و حقوق‌های نجومی به اعتماد عمومی ضربه می‌زند

مهدی‌شهر- امام جمعه مهدی‌شهر بابیان اینکه رفتار مسئولان باید دور از اشرافی‌گری باشد، گفت: مسئله حقوق نجومی مسئولان بزرگترین ضربه را به اعتماد مردم میزند لذا رسیدگی به آن در دستور کار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد بارانی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدی‌شهر به میزبانی مسجد المهدی (عج) این شهر ضمن بیان اینکه مسئله رسیدگی به حقوق‌های نجومی را رهبر معظم انقلاب در سال ۹۵ گوشزد کردند اما این دولت وقت توجهی به این موضوع نداشته است، ابراز داشت: این باعث شد تا پدیده فساد در بسیاری از شرکت‌ها تا به امروز باقی بماند.

وی بابیان اینکه وقتی اشرافی گرایی ریشه بدواند در جامعه سرریز می‌شود، افزود: وقتی اشرافی گرایی فرهنگ یک جامعه شود بسیاری از تبعات اجتماعی را با خود به همراه خواهد داشت.

امام جمعه مهدی‌شهر بابیان اینکه رفتار مسئولان باید همواره دور از این موضوعات باشد، ابراز داشت: به تعبیر معظم له حقوق نجومی نماد اشرافی‌گری است لذا باید برخورد قاطعانه با آن صورت گیرد و مردم انعکاس آن را در جامعه لمس کنند.

بارانی با بیان اینکه حقوق نجومی باعث ضربه به اعتماد مردم می‌شود، تصریح کرد: انتظار می‌رود دولت سیزدهم با تعیین وقت مشخص وزرا را مکلف به رسیدگی حقوق‌های نجومی در شرکت‌های زیر مجموعه خود کند و حقوق این افراد مطابق روز باشد.

وی با انتقاد از اینکه چرا یک کارگر باید چهار میلیون و یک مدیر ۲۵۰ میلیون برای کاری که نمی‌کند حقوق دریافت کند، افزود: انتظار می‌رود برخورد با این نجومی گیران نه برای شرایط کنونی بلکه همیشگی و فراگیر باشد و نتیجه آن به اطلاع مردم برسد.

به گزارش مهر، بسیج و نقش آن در چهل سال دوران عمر انقلاب، تأثیر بسیج در محرومیت‌زدایی، سالروز شهادت دکتر محسن فخری زاده، شهادت دکتر شهریاری، شهادت میرزا کوچک خان جنگلی و روز مجلس و توجه مجلسیان به مصوبات درست و ه نفع مردم از محوریت سخنرانی این هفته نماز جمعه مهدی‌شهر بود

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا