شهرستان ها

اصلح بودن در حرف و وعده‌های پوچ نیست

قزوین – امام‌جمعه موقت قزوین گفت: اصلح بودن را نباید در حرف و وعده‌های پوچ دید بلکه باید کارنامه و رفتار افراد به‌درستی سنجیده و محاسبه شود.

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام سید مهدی خضری امام‌جمعه موقت قزوین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد با اشاره به هفته پایانی تبلیغات و نزدیک شدن به انتخابات حساس ۲۸ خرداد اظهار کرد: دشمن با تمام ابزار و توان به دنبال اثرگذاری بر روی انتخابات و کاهش مشارکت مردم در این رویداد سرنوشت‌ساز است.

وی افزود: مردم قزوین همواره حضوری مهم، باشکوه و اثرگذار در پای صندوق‌های رأی داشته و بدون شک این بار نیز با شناخت حربه دشمن این توطئه بزرگ را خنثی خواهند کرد.

امام‌جمعه موقت قزوین ادامه داد: هفته پیش رو هفته هوشیاری و آگاهی است و نیاز است در این هفته با هوشیاری و آگاهی نسبت به توطئه‌های دشمن به دنبال شکستی دوباره برای بدخواهان این ملت باشیم.

وی تأکید کرد: آتش سنگین فتنه بر روی مردم از طریق رسانه‌های دشمن آغاز شده و اگر در برابر این آتش عقبه و بمباران رسانه‌ای بیدار و آگاه نباشیم ضربه‌ای سخت و کاری را باید متحمل شویم.

حجت‌الاسلام خضری ادامه داد: ایجاد خط تفرقه، تخریب چهره‌های انقلاب و همچنین عدم مشارکت مردم در انتخابات سه حربه دشمن در هفته پیش رو است و نباید اجازه دهیم این حربه در روزهای نزدیک به انتخابات به نتیجه دلخواه دشمن برسد.

وی تأکید کرد: پس از مشارکت با شور باید به فکر انتخاب اصلح باشیم و کسی را انتخاب کنیم که با شناخت درست اولویت‌های کشور دین و دنیای مردم را به مسیری درست هدایت کند.

امام‌جمعه موقت قزوین با بیان اینکه اصلح بودن را نباید در حرف و وعده‌های پوچ دید بلکه باید کارنامه و رفتار افراد به‌درستی سنجیده و محاسبه شود، اضافه کرد: روزهای پیش رو روزهایی حساس برای ملت ایران است و همه باید تلاش کنیم ۲۸ خرداد در کارنامه این ملت روزی ماندگار و شیرین باشد.

وی با اشاره به برخی ادعاها و طرح مسائل در آستانه روز انتخابات عنوان کرد: نباید مشکلات دختران امروز را در مسائل سطحی همچون آب‌پاشی و یا پیامک مطرح کرد بلکه تجرد و مشکلات ناشی از دیر ازدواج کردن این دختران پاک کشور را باید رفع کنیم.

حجت‌الاسلام خضری بیان کرد: ازدواج آسان و راحت یکی از راهکارهای حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی در جامعه امروز است و این امر بدون همراهی والدین محقق نمی‌شود.

وی گفت: همین سخت‌گیری‌ها باعث افزایش سن ازدواج و بروز مشکلات عدیده در جامعه شده و نیاز است فرهنگ‌سازی لازم در این زمینه صورت بگیرد.

امام‌جمعه موقت قزوین در پایان یادآور شد: همراهی خانواده و باز بودن آغوش گرم خانواده برای فرزندان مخصوصاً دختران یکی دیگر از راه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه است که امیدواریم در همه خانواده‌ها شاهد آن باشیم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا