شهرستان ها

اطلاع‌رسانی رسانه ملی در آستانه انتخابات متحول باشد

زنجان-استاندار زنجان گفت: اطلاع‌رسانه رسانه ملی در حوزه مختلف در آستانه انتخابات باید متحول باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی در آئین تکریم و معارفه مدیران‌کل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه یکی از انتظارات ما از رسانه ملی در آستانه برگزاری انتخابات این است که اطلاع‌رسانی در خصوص دستاوردهای نظام با قدرت‌تر از گذشته انجام شود، گفت: رسانه نقش مهمی در مشارکت گسترده مردم در عرصه انتخابات دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز چه بخواهیم و چه نخواهیم با تکثر رسانه‌ها در دنیا و به تبع آن در کشور مواجه هستیم، افزود: تکثر رسانه‌ها هم می‌تواند آثار مثبت و هم آثار منفی را به دنبال داشته باشد اما باید توجه داشت که باید به گونه‌ای عمل کنیم که آثار مثبت آن در جامعه ساری و جاری شود.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با یادآوری اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول چهار دهه گذشته خدمات بسیار ارزنده‌ای داشته و دستاوردهای ارزشمندی را شاهد بودیم، اظهار کرد: مردم باید با آگاهی کامل در عرصه‌ای چون انتخابات حضور داشته و در سرنوشت خود سهیم باشند و بی‌تردید اطلاع‌رسانی در خصوص دستاوردهای نظام می‌تواند تأثیر زیادی در این حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه ایران کشوری است که تبدیل شدن به آن با وجود این همه دشمنی بسیار سخت است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که اگر بخواهیم به هر کشور دیگری تبدیل شویم، این کار به آسانی میسر خواهد بود.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه رسانه باید این موضوع را در جامعه تبیین کند که استقلالی که امروز به دست آورده‌ایم به این آسانی میسر نشده و نباید به راحتی از کنار آن عبور کنیم، عنوان کرد: حضور در انتخابات بسیار ارزشمند و حیاتی است و انتخاب درست می‌تواند قوام‌دهنده استقلال کشور باشد.

گفتنی است، در پایان این مراسم «جلیل آل امین» به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان معرفی و از خدمات سید محسن لطیفی، مدیرکل سابق رسانه ملی در زنجان قدردانی شد. همچنین در این مراسم چهار شبکه انتخاباتی در استان زنجان برای اولین‌بار در کشور برای چهار حوزه انتخاباتی استان افتتاح شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا