شهرستان ها

اعتبارات دستگاه های اجرایی اصفهان در ۶ پروژه هزینه می‌شود

اصفهان – مدیرکل دفتر امور هماهنگی سرمایه گذاری و اشتغال استانداری اصفهان گفت: اعتبارات پژوهشی دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان در ۶ پروژه هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان شهیر بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان میزانی اعتبار پژوهشی دارند، این اعتبارات با تدبیر شورای برنامه‌ریزی استان در ۶ پروژه تجمیع شده است تا همه اعتبارات پژوهشی دستگاه‌های استان در این پروژه‌ها متمرکز شود.

وی ادامه داد: از این شش پروژه ذکر شده، دو پروژه در حوزه سرمایه‌گذاری و یکی از پروژه‌های مهم آن بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مجموعه سواحل مکران در استان سیستان و بلوچستان است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری اصفهان بیان کرد: در این پروژه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سواحل مکران در استان سیستان و بلوچستان بررسی می‌شوند تا در قالب یک بسته سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران استان اصفهان ارائه شوند.

وی با تأکید بر اینکه هدف ارتقا و تکمیل زنجیره‌های ارزش استان و رسیدن به خودکفایی در تولید کشور است، گفت: در حال حاضر یک تیم پژوهشی قوی در حال شناسایی این فرصت‌های سرمایه‌گذاری هستند تا ۲۰ فرصت سرمایه‌گذاری و طرح توجیهی اولیه آماده و در اختیار بخش خصوصی استان قرار بگیرد.

شهیر متذکر شد: اتاق بازرگانی اصفهان نیز در حال طراحی یک رویداد بزرگ در زمینه سرمایه‌گذاری در اصفهان و جذب سرمایه‌گذاران خارجی است.

وی ادامه داد: حدود ۱۰۰ پروژه در این رویداد آماده ارائه خواهد بود تا کیف سرمایه‌گذاری استان اصفهان با بهترین پروژه‌ها به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی ارائه شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا