شهرستان ها

اعزام افتخاری ۱۰۰ مبلغ از اصفهان به عراق

اصفهان – مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: ۱۰۰ مبلغ از استان اصفهان به صورت افتخاری در راهپیمایی بزرگ اربعین در کشور عراق به امر تبلیغ می‌پردازند.

حجت الاسلام مهدی فوقی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی اربعین در سال جاری اظهار داشت: برای این امر ما در داخل استان، مرز مهران و همچنین کشور عراق برنامه‌هایی را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه «محله‌های اربعینی» با مشارکت شهروندان از جمله اقدامات درون استانی است، افزود: همچنین به منظور خدمات رسانی به زائران امام حسین (ع) در مسیر اصفهان – بوئین میاندشت موکب‌های پذیرایی از زائران راه‌اندازی شده است.

اعزام گروه جهادی مبلغان اصفهان به مرز مهران

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان همچنین به اعزام گروه جهادی مبلغان به مرز مهران اشاره کرد و ادامه داد: این گروه جهادی به امر تبلیغ برای زائران در مرز مهران می‌پردازند.

وی با اشاره به اعزام افتخاری ۱۰۰ نفر از مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان به کشور عراق نیز افزود: این مبلغان به صورت خودجوش راهی کشور عراق شده‌اند.

حجت‌الاسلام فوقی همچنین به حضور برخی از هیئات مذهبی استان اصفهان در کربلا و نجف اشاره کرد و گفت: این هیئات موکب‌های پذیرایی و فرهنگی را راه‌اندازی کرده و به زائران خدمات رسانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: همچنین در بازدید از موکب‌های عزاداری در مسیر اصفهان – بوئین میاندشت از موکب داران تجلیل به عمل آوردیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا