شهرستان ها

اعزام ۴ هزار دانشجو و دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور

قزوین- فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: برنامه‌ریزی برای حضور ۴ هزار دانشجو و دانش‌آموز در مناطق عملیاتی دفاع مقدس صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رستمعلی رفیعی ظهر شنبه در نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور استان قزوین که در سالن شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: راهیان نور بزرگترین و تأثیرگذار ترین عملیات فرهنگی کشور در حوزه دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه قزوین همواره در اعزام زائران به جنوب کشور و سفر راهیان نور جزو استان‌های پیش رو در کشور بوده است، افزود: نمایش گنجینه تمام نشدنی دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان زمینه خودسازی این نسل را فراهم می‌کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: راهیان نور به دنبال یادآوری رشادت‌های نسل جوان و نوجوانی است که در دوره‌ای حساس و در سخت‌ترین شرایط ممکن برای حفظ تمامیت این خاک با جان و دل خود برای این خاک جنگیدند.

وی با بیان اینکه قدرت امروز کشور مرهون همین رشادت‌ها است، تصریح کرد: در سال گذشته ۵ هزار نفر از قزوین در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور پیدا کردند.

رفیعی تاکید کرد: برنامه‌ریزی برای حضور ۴ هزار دانشجو و دانش‌آموز در مناطق عملیاتی دفاع مقدس صورت گرفته و امیدواریم با شرایطی که در جامعه وجود دارد شاهد حمایت خوب از این اردوها باشیم.

وی در پایان یادآور شد: بهتر برگزار شدن اردوی راهیان نور مستلزم همراهی و مساعدت همه دستگاه‌های اجرایی با سپاه است تا بتوانیم زمینه انتقال حقایق دفاع مقدس به نسل امروز را مهیا کنیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا