شهرستان ها

اعضای باند کلاهبرداری احشام و دام سمنان در قزوین دستگیر شدند

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی باند کلاهبرداری احشام و دام سمنان در استان قزوین خبر داد و گفت: این باند ۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله حسنی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی سمنان با بیان اینکه چندی قبل به پلیس آگاهی سمنان ماجرای کلاهبرداری ۴۷۰ رأس احشام گزارش می‌شود، تاکید کرد: سه نفر ناشناس در قبال دو برگ چک به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال دام این فرد را خریداری کرده بودند.

وی با بیان اینکه این خریداران بابت ضمانت چک یک قطعه زمین به ارزش ۲۰ میلیارد ریال ارائه می‌کنند تا فرد مطمئن شود، افزود: شاکی با فرا رسیدن موعد چک‌ها، متوجه می‌شود حساب خالی و متعلق به افراد غیر است و ارزش آن قطعه زمین واگذار شده بیش از ۵۰۰ میلیون ریال نیست که با طرح شکایت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه مأموران با استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی و اقدامات فنی موفق به شناسایی و محل سکونت متهمان در استان قزوین شدند، تاکید کرد: هماهنگی و نیابت قضائی برای دستگیری متهمان، بلافاصله در دستور کار قرار گرفت.

حسنی با بیان اینکه مأموران با همکاری پلیس آگاهی قزوین، طی عملیاتی منسجم، یکی از متهمان اصلی پرونده را شناسایی و دستگیر می‌کنند، تاکید کرد: بازجویی تخصصی و اعتراف متهم با همدستی دو نفر دیگر در این اثنی رقم می‌خورد.

وی تصریح کرد: سایر متهمان با سرعت عمل و اقدام به موقع پلیس، دستگیر و همگی به کلاهبرداری از شاکی اعتراف کردند که با دستور قضائی روانه زندان شدند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا