شهرستان ها

اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس به آستارا سفر می‌کنند

آستارا- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از سفر اعضای این کمیسیون به آستارا برای بازدید و بررسی وضعیت پروژه‌های اقتصادی و عمرانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مرحبا ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس به آستارا، اظهار کرد: اعضای این کمیسیون فردا (پنج شنبه) به شهرستان آستارا سفر می‌کنند.

وی بازدید از برخی پروژه‌های مهم آستارا، حضور در جلسه شورای اداری و بررسی جذب منابع اعتباری بیشتر برای شتاب در پیشبرد اجرای پروژه‌ها را بخشی از برنامه‌های سفر کمیسیون اقتصادی مجلس به شهرستان اعلام کرد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: همچنین تکمیل طرح‌های توسعه آستارا نظیر چهار بانده کردن آستارا تا آقچای در محور آستارا – اردبیل، راه‌اندازی آب شیرین کن در ساحل خزر، تکمیل تصفیه خانه آب و فاضلاب، گازرسانی به شیلات محله، بازنگری طرح‌های هادی، تکمیل لایروبی بندر و تکمیل پروژه راه آهن از دیگر برنامه‌های کمیسیون اقتصادی در سفر به آستارا است.

مرحبا با اشاره به اینکه آستارا دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری برای توسعه ظرفیت‌های اقتصادی کشور است، گفت: ایجاد نگاه ملی به توسعه آستارا، روند پیشرفت و آبادانی این منطقه را تسریع می‌بخشد.

وی ادامه داد: رسیدن به این مرحله با توجه به مزیت‌ها و ظرفیت‌های منطقه‌ای میسر می‌شود که کمیسیون اقتصادی مجلس می‌تواند در ریل‌گذاری برای این مهم نقش محوری را ایفا کند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا