شهرستان ها

اعلام آخرین مهلت انجام فرآیند سنجش سلامت دانش آموزان در خوزستان

اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، آخرین مهلت انجام فرآیند سنجش سلامت دانش آموزان در استان را تا ۲۵ تیرماه سال‌جاری اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی نژاد صبح امروز شنبه در جلسه ستاد استانی پروژه مهر آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: بالغ بر ۹۷ درصد از دانش آموزان این استان بدو ورود به پایه اول سنجش سلامت شدند و تنها سه درصد از دانش آموزان سنجش سلامت خود را انجام نداده‌اند.

وی خبر داد: بر اساس آخرین برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مهلت انجام سنجش سلامت برای آخرین بار تا ۲۵ تیرماه تمدید شده و بر این اساس ضروری است خانواده‌ها در اسرع وقت و بر اساس شیوه نامه برای انجام سنجش سلامت فرزندان خود اقدام کنند.

حمیدی نژاد ادامه داد: مراجعه نکردن به موقع والدین برای انجام سنجش سلامت دانش آموزان خود سبب ایجاد مشکل در ثبت نام دانش آموزان و همچنین دریافت کتب درسی خواهد شد؛ لذا تقاضای ما این است که در اسرع وقت نسبت به انجام سنجش سلامت فرزندان خود اقدام کنند.

وی با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های ستاد پروژه «مهر» بیان کرد: مهرورزی، مهارت آموزی و نصیب برابر آموزشی شعار پروژه مهر امسال است و بر این اساس توسعه کمی و کیفی هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش در راستای تحقق مهارت آموزی، توجه ویژه به توسعه متوازن مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان و توزیع امکانات و تجهیزات در بین مناطق کم برخوردار استان در راستای تحقق نصیب برابر آموزشی صورت گرفته است.

حمیدی نژاد گفت: تحقق نصیب برابر آموزشی تنها با همراهی و هم افزایی عملکردی حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش خوزستان امکان پذیر خواهد بود و بر این اساس باید با تکیه بر برنامه‌ریزی مدون علمی و تخصصی نسبت به اجرای برنامه‌های کیفیت بخشی در سطح مناطق و نواحی استان و به خصوص مناطق کم برخوردار اقدامات لازم را انجام داد تا شاهد رشد و پیشرفت شاخص‌های کیفی در این حوزه باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا